The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30195147:
Ollaan sit samiksia siltä osin :D

Sukujuhlissa oli just juttua parin meidän suvun naisten kesken, että ku pitää lasten puolelta mennä ostaa rintsikoita ja miettii vaan, että eikö täällä oikeesti oo muutaku Hello Kittyä ja Snoopya. :LOL: Se niistä seksikkäistä alusvaatteista. Mä ostin pari sellasta "toppia" jotka vaan vedetään tohon tissien (tai siihen mihin niiden piti kasvaa) päälle. sellasia ohkasia kaistaleita. Ne on aika kätsyjä teepparien ja toppien kanssa :)
Niinpä :D

Mä olen löytänyt vapaa valinnastakin ihan nättejä (aikuisten siis) :D
Joskus jopa Lidlistä mutta harvoin siellä on pienirintasille :(
Seppälästä, Hennesistä, Kappaalista ostanut kanssa.
Joskus ostan kahdet samanlaiset jos löytyy hyvät :)
 
Niinpä :D

Mä olen löytänyt vapaa valinnastakin ihan nättejä (aikuisten siis) :D
Joskus jopa Lidlistä mutta harvoin siellä on pienirintasille :(
Seppälästä, Hennesistä, Kappaalista ostanut kanssa.
Joskus ostan kahdet samanlaiset jos löytyy hyvät :)
Mulla on niin huononmalliset rinnat, että on vaikee löytää liivejä, jotka ei jäis pussittaa, eikä sitte taas vastaavasti kiristäis, ku mulla on toi rinnanympärys sitte taas melkosen suuri. Sittei koskaan kerkee katteleen rauhassa ja kokeileen, kun on noita apinoita mukana. *huokaus* alan kulkee ilman liivejä. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja kepsis
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30195235:
Mulla on niin huononmalliset rinnat, että on vaikee löytää liivejä, jotka ei jäis pussittaa, eikä sitte taas vastaavasti kiristäis, ku mulla on toi rinnanympärys sitte taas melkosen suuri. Sittei koskaan kerkee katteleen rauhassa ja kokeileen, kun on noita apinoita mukana. *huokaus* alan kulkee ilman liivejä. :LOL:
Mitäs nauramista siinä on, niinhän mieki teen lähes aina :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30195235:
Mulla on niin huononmalliset rinnat, että on vaikee löytää liivejä, jotka ei jäis pussittaa, eikä sitte taas vastaavasti kiristäis, ku mulla on toi rinnanympärys sitte taas melkosen suuri. Sittei koskaan kerkee katteleen rauhassa ja kokeileen, kun on noita apinoita mukana. *huokaus* alan kulkee ilman liivejä. :LOL:
eikun sanoista tekoihin :whistle:

lenkkeillessä sit vaan laastarit nänneihin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30195235:
Mulla on niin huononmalliset rinnat, että on vaikee löytää liivejä, jotka ei jäis pussittaa, eikä sitte taas vastaavasti kiristäis, ku mulla on toi rinnanympärys sitte taas melkosen suuri. Sittei koskaan kerkee katteleen rauhassa ja kokeileen, kun on noita apinoita mukana. *huokaus* alan kulkee ilman liivejä. :LOL:
Jotkut mullakin pussittaa kun kokeilee :)
Rinnanympäryskään ei ole mikään kovin iso. Miehet, en ala mittaan, kysytte kuitenkin :D

Ja sitten katson kuitenkin sellaisia ihan vähän topattuja, en mitään ohkasia, istuvat paremmin.
Mutta ei sitä hommaa kyllä helpoksi voikaan sanoa :D
Joskus on iso kasa joista ehkä yhdet tai kahdet lähtee mukaan.
Enkä niitä edes kovin usein ostele, halvalla jos löytää niin sitten :D
Ja nyton aika monet hyvät mutta sitten käytössä huomaa että jotkut saattaa painaa rintalastaa, kuten bikineissäkin.
 
Jotkut mullakin pussittaa kun kokeilee :)
Rinnanympäryskään ei ole mikään kovin iso. Miehet, en ala mittaan, kysytte kuitenkin :D

Ja sitten katson kuitenkin sellaisia ihan vähän topattuja, en mitään ohkasia, istuvat paremmin.
Mutta ei sitä hommaa kyllä helpoksi voikaan sanoa :D
Joskus on iso kasa joista ehkä yhdet tai kahdet lähtee mukaan.
Enkä niitä edes kovin usein ostele, halvalla jos löytää niin sitten :D
Ja nyton aika monet hyvät mutta sitten käytössä huomaa että jotkut saattaa painaa rintalastaa, kuten bikineissäkin.
ei tartte mittoa kun ei sillä senttilukemalla oo merkitystä

näppituntuma ratkasee
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja famipala
eikun sanoista tekoihin :whistle:

lenkkeillessä sit vaan laastarit nänneihin :LOL:
Kyllä sellasia urheilutoppeja löytää kaupasta helposti. Ei ne periaatteessa oo liivit. Joten sen osalta mä oon jo pitkään ollu liiveittä. Joskus kyllä mietein, että jos laittas tota kinesioteippiä rintoihin, nii ei tarvis ees tollasta toppia käyttää, ko ne pysyis kyllä ihan sillä :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Taas uusi todiste siitä että olen teinimummo.
:hug:
Alastulo myönsikin jo että oli kuullut radiosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30195261:
Ei siinä oo mitään nauramista, mutta mä en osaa kuvitella itteäni ilman liivejä. Paitsi olin kyllä tässä just vähän aikaa sitte baarissa ilman liivejä :whistle: Kyllä siitä sitte kymmenennen jälkeen osas rentoutua, eikä tuntunu enää siltä, että kaikki kyylää :D
Mä en kanssa osaa olla ilman liivejä.
Vaikka filtterit kyllä näkyis kivasti paidan alta :D
 
kahvikirahvi
Olispa siistiä olla radiossa töissä, siis höpötellä päivät pitkät.


Kaveri kerran sano että musta vois tulla hyvä sellanen. Sillä ärsyttää kun kaikilla on aina kauhee kiire lopettaa puhelu kuuntleijoiden kanssa, ja se oli ihan vakuuttunut että mie olisin semmonen että "älä vielä katkase, mie haluan kertoa vielä yhen jutun..."
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä