The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomasin tissieni olevan liian isot...
Mulla on neljä ihanaa pikkasen Baby Doll mallista toppia/mekkoa,
joita oisin nyt kauheesti tykännyt käyttää leggareiden kanssa,
kun ne armahtaa ah niin sopivasti sen mitä vatsaan jäi vauvamahasta jäljelle.

Mutta kun tunkasin sellasen päälleni, Aasta Ceehen kasvanut kuppikoko punkes horatsumaisen hienosti turhankin tyrkylle kaula-aukosta :D
Ei oo häpee olla Hot Mama mutta rajansa kaikellakun hädin tuskin nännit jäi piiloon :LOL:
Kankaan joustamattomuus ei kyllä antanut yhtään armoa...

Kyl ne pienet on kauheest vallan paljo kätevämmät, ja käteen käypemmät.
 
Laita inanna joku neuletakki/bolebo sen päälle?
Jos siis läöytyy.

Mullakin aikoinaan räjähti yhtäkkiä tissit isommix kun maito nousi.
Olin ihan että häh kun peilistä katsoin :D
Täyttyi, tyhjeni vuoronperään sitä mukaan kun oli maitoa täynnä ja tyhjiksi syötiin :D

Kyllä ne loppujen lopuksi sitten ihan vähän pieneni imetyksen jälkeen.

Mistähän nuo kokoerot muuten johtuu?
Kun toisille kasvaa ja toisille ei?
Mullakin on pienemmät mitä äidilläni oli.
 
kahvikirahvi
Laita inanna joku neuletakki/bolebo sen päälle?
Jos siis läöytyy.

Mullakin aikoinaan räjähti yhtäkkiä tissit isommix kun maito nousi.
Olin ihan että häh kun peilistä katsoin :D
Täyttyi, tyhjeni vuoronperään sitä mukaan kun oli maitoa täynnä ja tyhjiksi syötiin :D

Kyllä ne loppujen lopuksi sitten ihan vähän pieneni imetyksen jälkeen.

Mistähän nuo kokoerot muuten johtuu?
Kun toisille kasvaa ja toisille ei?
Mullakin on pienemmät mitä äidilläni oli.
Mulla pieneni imetysaikana puolella, oli vähän omituista ko imetyksen loputtua olis mahtunu molemmat tissit yhteen kuppiin :LOL: Ihan kirjaimelliseseti, vein kaikki tissiliivini uffile kun ei niitä enää voinu piettää.
 
Mä olin melkoinen povipommi poikien imetyksen aikaan. Jotain D-kuppia ja pyöreet ko mitkä. En tykänny kyllä. Pienet tissit on paljon mukavammat. Vähän harmittaa, kun ne on tolleen lurpsahtanu, että nännit sojottaa kainaloihin, mutt liiveillä neki saa näyttämään kohtuullisilta. ja onhan ne hommansa hoitaneet ja hyvin hoisikin J:n kohalla, että sinäänsä se on nykysin jo ihan sama. Perässä tulee :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30195386:
Mä olin melkoinen povipommi poikien imetyksen aikaan. Jotain D-kuppia ja pyöreet ko mitkä. En tykänny kyllä. Pienet tissit on paljon mukavammat. Vähän harmittaa, kun ne on tolleen lurpsahtanu, että nännit sojottaa kainaloihin, mutt liiveillä neki saa näyttämään kohtuullisilta. ja onhan ne hommansa hoitaneet ja hyvin hoisikin J:n kohalla, että sinäänsä se on nykysin jo ihan sama. Perässä tulee :D
Sun tisseissä ole kuule mitään vikaa, ne on hienot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30195386:
Mä olin melkoinen povipommi poikien imetyksen aikaan. Jotain D-kuppia ja pyöreet ko mitkä. En tykänny kyllä. Pienet tissit on paljon mukavammat. Vähän harmittaa, kun ne on tolleen lurpsahtanu, että nännit sojottaa kainaloihin, mutt liiveillä neki saa näyttämään kohtuullisilta. ja onhan ne hommansa hoitaneet ja hyvin hoisikin J:n kohalla, että sinäänsä se on nykysin jo ihan sama. Perässä tulee :D
Mulla kyllä nännit sojottaa ihan pystyssä eteen :D
Eksä niitä aina sanoikin filttereiksi :D

Hyvin mullakin maitoa niistä riitti :)
 
Vittu mua vituttaa uteliaat ihmiset ja kateelliset. Miksei voi ikinä ajatella järjellä, ainii, muttako niillä ei varmaan oo sitä! Emmää tiä enää mistää mittää. mä oon ihan pihalla jo kaikesta mitä tääl tapahtuu. Saaks oikeesti nukkua lauantaihin asti. Sit vedetään sellaset päädyt tsadissa, ettei oo hetkees nähty.
 
Näen. Kattokaa ny, oon ihan tietokoneella ja selvinpäin enkä silti osaa kirjottaa, niin ymmärtäkää ny ettei se näpytteli millään älypuhelimella varsinkaan onnistu.
Joskus on mennyt ihan outoja viestejä/sanoja kun puhelin on korjannut jonkun sanan eikä itse sitä ole huomannut :)

Jollekin piti laittaa et "ja sit kun otan, jos otan" niin laitoin että "ja sut kun otan jos otan" :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä