Huomenta mussukat! Piti vähän hierasta silmiä kun ensimmäinen silmiin osunut kommentti oli että reikä menee umpeen kesken suihinoton :O
Tän päivän kun jaksas toimisto hommia, sitten oisi kolmen päivän semi naari loppu viikon. Kylpylässä.
Ruutis vaikuttaa vakavasti mun siveään, lähes neitseelliseen mieleeni.
Se oli ruutis, taas :kiss:
Niinpä niin opcorn:Ruutis vaikuttaa vakavasti mun siveään, lähes neitseelliseen mieleeni.
No kun ei siinä lukenut mitään kielikorusta, piti hetki miettiä mitä biologian tunnilla silloin 30 vuotta sitten puhuttiin anatomiastase oli a2m jolta lähti kielikoru kesken suihinoton
meikä ei edes käytä koruja ylipäätäänkään
Ruutiksella on aina nuo kootut selityksetNo kun ei siinä lukenut mitään kielikorusta, piti hetki miettiä mitä biologian tunnilla silloin 30 vuotta sitten puhuttiin anatomiasta
Se on hyvä. Ei tartte kuunnella ihan kaikkea kun on riittävä kerros korvassa.meikäläinen nyt ei vaikuta muuta kuin enintään korviaan
Mun bilsanope oli semmonen käreä mutta säädyllinen vanha patu; en muista, että olis puhunu reikien umpeutumisesta ensinkään.No kun ei siinä lukenut mitään kielikorusta, piti hetki miettiä mitä biologian tunnilla silloin 30 vuotta sitten puhuttiin anatomiasta
Tulpat omasta takaaSe on hyvä. Ei tartte kuunnella ihan kaikkea kun on riittävä kerros korvassa.
Mut on toi ihan loogista: jos reikään ei hetkeen tunge mitään tappia se menee umpeenMun bilsanope oli semmonen käreä mutta säädyllinen vanha patu; en muista, että olis puhunu reikien umpeutumisesta ensinkään.