The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ensi viikon sää on tätä viikkoa sateisempaa ja viileämpää.

Maan etelä- ja keskiosassa lämpötila kohoaa viikonloppuna yli 20 asteen. Etelä-Lapissa on noin 15 ja Pohjois-Lapissa vain kymmenisen lämpöastetta.

– Viikonloppu näyttäisi olevan kesäisin ennen seuraavaa kesää. Ensi viikolla on tulossa jättimatalapaine ja sää on selvästi tätä viikkoa sateisempaa ja tuulisempaa, ennustaa ketjun meteorologi famipala. :D


Pekka Pouta: Viikonloppu kesäisin ennen seuraavaa kesää – ensi viikolla jättimatalapaine - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi
Jee ja tuonne ois lähtö huomenna, eipä tartte valitella helteitä ennään :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
ikiuni
Sinkkuudessa on toki ikäviä asioita mutta ei tee hyvää murehtia niistä. Elämästä voi löytää hyviä asioita ja nauttia niistä.

Tosin itse olen väärä henkilö neuvomaan. Vatvon joskus mielessäni menneitä huonoja asioita.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jee ja tuonne ois lähtö huomenna, eipä tartte valitella helteitä ennään :D
Joo, ihan kiva kyllä kun hiukan viilentyy mutta ei sen tarttis kyllä mitään urakkasateita kehitellä. Semmosta kuulakasta ja raikasta väriloistoa kun toivon, pitkää lämpimähköä syksyä eikä mittään veden kyllästämää liian nopeasti ohikiitävää litsis lätsistä....vaikka niin hurjasti tykkäänkin roiskia menemään vesilätäköissä :)!

...tää jo kuulostaa siltä että musta ei ikinä tule semmosta oikeeta aikuisihmistä :snotty:
 
Joo, ihan kiva kyllä kun hiukan viilentyy mutta ei sen tarttis kyllä mitään urakkasateita kehitellä. Semmosta kuulakasta ja raikasta väriloistoa kun toivon, pitkää lämpimähköä syksyä eikä mittään veden kyllästämää liian nopeasti ohikiitävää litsis lätsistä....vaikka niin hurjasti tykkäänkin roiskia menemään vesilätäköissä :)!

...tää jo kuulostaa siltä että musta ei ikinä tule semmosta oikeeta aikuisihmistä :snotty:
Ei tarttis vettä tulla, ois saunan pystytys menossa siellä. Siirretty hirsisauna.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sinkkuudessa on toki ikäviä asioita mutta ei tee hyvää murehtia niistä. Elämästä voi löytää hyviä asioita ja nauttia niistä.

Tosin itse olen väärä henkilö neuvomaan. Vatvon joskus mielessäni menneitä huonoja asioita.
Niinnpä...jos itse tietää mitä se on niin eipä sitä paljon kannata toisia neuvoa.
On toki hyviäkin puolia mutta kun on kauan ollut yksin niin en häpee myöntää että se on ainoa asia mikä puuttuu ja mikä sais elon ja olon vielä mielekkäämmäks.
 
Eihän tossa edes ollut mitään ärsyttävää, ihan asennekysymys se on miten tommosiin kommentteihin suhtautuu ja miten ne haluaa ymmärtää. Jos ne ärsyttää niin väittäisin että se on sitä katkeruutta.
Totta!

Asenteestahan se on kaikkinensa kiinni koko elämä. Olipa sitten sinkkua tai perheellistä tai työssäkäyvää tai leskeä tai eläkkeellä olevaa. Toisinaan sellainen käyminen semmosessa katkeruuden ja hivenen ylenpalttisessa negatiivisessa ryydistelyssä voi toimia myös persiille potkijana kun havahtuu heräämään.

Mutta tervettä olisi toki huomata se, ettei sitä överiyttä tulisi, koska sitten jää niin moni hieno asia oivaltamatta siinä omassa elämässään :).

Ja niistä omista toiveista ja unelmista vain pitää ottaa kiinni ja suunnata niitä kohti! Sitten voi sanoa että on ainakin yrittänyt.

Mutta - myötätuuleen vain kaikissa tekemissä niin hyvä tulee!
 
kahvikirahvi
mun mielestä nirso on semmonen joka löytää lähes jokaisesta ihmisestä niin ikävän ominaisuuden ettei sen kanssa vois seukkailla
Ja se jos leimaa muuten hyvän ja kunnollisen vaihtoehdon siksi että siinä on joku pieni "virhe" jota ei voi sietää.


Mutta tietty fiilis pitää kuitenkin olla, ei nyt ihan ketä tahansa tarvii ottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä