Valkosipuliperunoita ja grillaat pihvit .mitäkätä sitä tänään laittas ruuaksi?
tein muuten eilen lohta ja pottua niinkö sirahvi käski
Sama ropleemi täälläki. Katotaan mitä kaupasta löytyymitäkätä sitä tänään laittas ruuaksi?
tein muuten eilen lohta ja pottua niinkö sirahvi käski
Mul on tylsää. Tosin ei tuokaan kuva näytä sellaiselta kuin halusin. Pitänee katella lisää kuvia.Taas vaihtui kuva?
mä laittasin menmään enkä myöntäis mitään...Voi eiih..lisää ongelmia. Miun piti laittaa menemään yhet paperit jo yli kk sitten, kun jäin lomille tuolta työharkkapaikalta. Arvatkaa mitä löysin kun tyhjäilin laukkuja..no ne paperit tietty.
Niitä jo tässä kyseli yks henkilö, sanoin että muistaakseni oon jotain papereita laittanut, kun en todellakaan muistanut etten olekaan. Mutta, jatkanko samalla linjalla jos kyselevät (käy jossain vaiheessa ilmi ettei niitä papruja löydy sieltä mistä pitäis) vai tunnustanko koko homman?
Vitja kun pitää olla tämmönen. Pitäiskö ne laittaa nyt sit heti menemään? Myöhässä ne tulee olemaan joka tapauksessa..
tuo olis kyllä hyvä ideaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30189508:Valkosipuliperunoita ja grillaat pihvit .
Vanhempana toipuminen kestää kauemmin. Riittää kun lopetat kolmenkympin puolella.Omg. Jos juomisesta tulee noin paha olo jo tässä iässä, niin luulen että siirryn raivoraittiiksi ennen kolmekymppisiäni.
No jos ihan rehellisiä ollaan niin mie saatoin olla vielä vähän humalassa ko hyppäsin linkkaan tsadistaVanhempana toipuminen kestää kauemmin. Riittää kun lopetat kolmenkympin puolella.
Ei tunnu vielä missään täälläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30189451:Ei kärsi näillä kymmenillä riekkua kovin usein. Toista se oli kun teininä riekuttiin koko viikonloppu eikä tuntunut missään .
Saatto sitä lievästi olla.No jos ihan rehellisiä ollaan niin mie saatoin olla vielä vähän humalassa ko hyppäsin linkkaan tsadista
Tai aamuvuoroon illan jäljiltäOi niitä aikoja kun suoraan ruottinristeilyltä mentiin samoilla silmillä painamaan iltavuoro eikä tuntunu missään
haeppas minutkin täältä niin olis jotain mielekästä tähän päivää. tosin noi valkosipulipotut jätän väliin jos sellasta on.tuo olis kyllä hyvä idea
oliskohan mulla rillihiiliä sen vertaa että jos vaikka naudanfileen rillailis
Se naisen kuva oli kiva missä oli ne pitkähköt hiuksetMul on tylsää. Tosin ei tuokaan kuva näytä sellaiselta kuin halusin. Pitänee katella lisää kuvia.
no minäpäs koukkaan sut rattaille samalla kun käyn kaupassahaeppas minutkin täältä niin olis jotain mielekästä tähän päivää. tosin noi valkosipulipotut jätän väliin jos sellasta on.
sää olit kieltämättä pikkusen juovukkeessa mutta onneks sulla oli ikis joka piti susta huoltaNo mutta ihan vähän vain. Enpä muista oonko ollu puolikkaan odotuksen jälkeen kertaakaan yhtä huppelissa. Mutta noh, kerrankos sitä.
ei mikkään kuuma ja jos on niin saahan sitä vaatetta vähennettyäno minäpäs koukkaan sut rattaille samalla kun käyn kaupassa
kuin kuumaa siellä on? meinaan että tarkeneeko siellä ajaa auttolla jossa ei ole ilmastointia?