Ihqu-pieni, onnea opiskelupaikasta. Luja potku takamukseen ja etiäpäin.
:hug: - ei suinkaan ole tarkoitukseni. Mutta ei siinä itkussakaan mitään pahaa ole, kummasti sekin helpottaa ja puhdistaa. Ja sulla on tässä meitä lohduttajia ja tukijoita vaikka kuinka paljon :kiss:Voi Katti-kulta, älä itketä minnuu..täs ollaan niin herkillä taas :ashamed:
omenoitakin tulee sen verran, että kavereille annetaan pari kassillista ja vihamiehille 4.Oi, luumuthan on ihania . Ja ne menee kyllä napsuviin suihin myös aivan itsestään .
Meijen naapureilla on luumuja ja ipanat ovat luvan kanssa saaneet sinne mennä satoa verottamaan, jos vaan maistuu....no arvaa vaan
Ihanaa kyllä, että satoa tulee jos jonkin moista,vaikka toi määrä ens alkuun saakin sen hepulikohtaussiunailun aikaiseksi - mutta ens vuonna tilanne on jo toinen. Ei meillä ainakaan puut jaksa kantaa runsasta satoa peräkukkoa vaan kyllä ne pitävät sen palauttavan välivuoden. Ja hyvä niin, sittenhän sitä vois syystäkin hepuloida
Kummallisesti tuntui siltä, että pientä jet lag väsymystä oli havaittavissa.huomenta pörröt :flower:
kun sai parikaan saavillista kahvia imuroiduksi naamariin niin alkoi tuntua että tässähän on tsadin reissun aiheuttama jet lag pian selätetty
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30189435:Kummallisesti tuntui siltä, että pientä jet lag väsymystä oli havaittavissa.
:hug: onko polte närästystä? Losec tai Somac voisi auttaa pahimman yli.Erehdyin ihan tietoisesti syömään eilen hampurilaisen. Ei sovi mun vatsalle, mutta...
Kipuilu alkoi jo eilen ja tämä aamu on ollut ihan helvettiä tämän poltteen kanssa. Se on se rasva ja laktoosi, mitkä ei sovi. Pyhästi nyt lupaan teidän kaikkien edessä etten sorru moiseen typeryyteen enää pitkään aikaan.
Vannoo käsi koholla.
Ei kärsi näillä kymmenillä riekkua kovin usein. Toista se oli kun teininä riekuttiin koko viikonloppu eikä tuntunut missään .sas se, nukuin eilen lentokenttäbussissa, yritin torkkua lentokentällä, nukuin vähän koneessa
loppumatkasta ei kestäny nukkua kun rouvalla oli niiiiiiin hirveesti asiaa
näin se valitettavasti mennee, wanhuus ei tule yksinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30189451:Ei kärsi näillä kymmenillä riekkua kovin usein. Toista se oli kun teininä riekuttiin koko viikonloppu eikä tuntunut missään .
Kiitos :kiss: närästykseen on oma lääke. Se on tämä mun kurja paksusuoli, kun reagoi. Ei sulata laktoosia lainkaan, vaikka ohutsuoli on ihan jees sen suhteen. Ei käy alkoholi, sokeri ja valkoinen vehnäkin on pahasta. Sitten kun välillä repsahtaa, niin suoli tulehtuu ja voin todella huonosti. Oma vika siis, mun pitäs jo olla viisaampi ruokavalion suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30189442::hug: onko polte närästystä? Losec tai Somac voisi auttaa pahimman yli.
Voi ei. Toivotaan, että mahdollisimman pikaisesti helpottaisi olo.Kiitos :kiss: närästykseen on oma lääke. Se on tämä mun kurja paksusuoli, kun reagoi. Ei sulata laktoosia lainkaan, vaikka ohutsuoli on ihan jees sen suhteen. Ei käy alkoholi, sokeri ja valkoinen vehnäkin on pahasta. Sitten kun välillä repsahtaa, niin suoli tulehtuu ja voin todella huonosti. Oma vika siis, mun pitäs jo olla viisaampi ruokavalion suhteen.
Oi niitä aikoja kun suoraan ruottinristeilyltä mentiin samoilla silmillä painamaan iltavuoro eikä tuntunu missäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30189451:Ei kärsi näillä kymmenillä riekkua kovin usein. Toista se oli kun teininä riekuttiin koko viikonloppu eikä tuntunut missään .
Taas vaihtui kuva?Toista se oli juoda nuorena. Mutta silti tulee välillä juotua.
Omg. Jos juomisesta tulee noin paha olo jo tässä iässä, niin luulen että siirryn raivoraittiiksi ennen kolmekymppisiäni.Toista se oli juoda nuorena.