The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta eihän tästä nyt tule mittään :D...kyllä mä olen niin taitava tämän turpavärkkini kanssa, ei ne ipanat suotta säännöllisesti kiekaise jotta "aina sä äiti jäät suustas kiinni, koeta tulla jo!!" :D

Nyt menen haravan varteen ja puihin. Muuten, noi orapihlaja- aidan piikit on sitten veri mutschos "kivoja"...että tyhjentyneitä renkaita odotellessa ;)
 
Oi, luumuthan on ihania :). Ja ne menee kyllä napsuviin suihin myös aivan itsestään :p.

Meijen naapureilla on luumuja ja ipanat ovat luvan kanssa saaneet sinne mennä satoa verottamaan, jos vaan maistuu....no arvaa vaan :D

Ihanaa kyllä, että satoa tulee jos jonkin moista,vaikka toi määrä ens alkuun saakin sen hepulikohtaussiunailun aikaiseksi :D - mutta ens vuonna tilanne on jo toinen. Ei meillä ainakaan puut jaksa kantaa runsasta satoa peräkukkoa vaan kyllä ne pitävät sen palauttavan välivuoden. Ja hyvä niin, sittenhän sitä vois syystäkin hepuloida :D
:p omenoitakin tulee sen verran, että kavereille annetaan pari kassillista ja vihamiehille 4.
 
Erehdyin ihan tietoisesti syömään eilen hampurilaisen. Ei sovi mun vatsalle, mutta...
Kipuilu alkoi jo eilen ja tämä aamu on ollut ihan helvettiä tämän poltteen kanssa. Se on se rasva ja laktoosi, mitkä ei sovi. Pyhästi nyt lupaan teidän kaikkien edessä etten sorru moiseen typeryyteen enää pitkään aikaan.
Vannoo käsi koholla.
 
Erehdyin ihan tietoisesti syömään eilen hampurilaisen. Ei sovi mun vatsalle, mutta...
Kipuilu alkoi jo eilen ja tämä aamu on ollut ihan helvettiä tämän poltteen kanssa. Se on se rasva ja laktoosi, mitkä ei sovi. Pyhästi nyt lupaan teidän kaikkien edessä etten sorru moiseen typeryyteen enää pitkään aikaan.
Vannoo käsi koholla.
:hug: onko polte närästystä? Losec tai Somac voisi auttaa pahimman yli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30189442:
:hug: onko polte närästystä? Losec tai Somac voisi auttaa pahimman yli.
Kiitos :kiss: närästykseen on oma lääke. Se on tämä mun kurja paksusuoli, kun reagoi. Ei sulata laktoosia lainkaan, vaikka ohutsuoli on ihan jees sen suhteen. Ei käy alkoholi, sokeri ja valkoinen vehnäkin on pahasta. Sitten kun välillä repsahtaa, niin suoli tulehtuu ja voin todella huonosti. Oma vika siis, mun pitäs jo olla viisaampi ruokavalion suhteen.
Ja söinhän mä vähän karkkiakin eli samaan syssyyn kaikki kielletyt.
Kärsiä saa ihan omasta syystä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos :kiss: närästykseen on oma lääke. Se on tämä mun kurja paksusuoli, kun reagoi. Ei sulata laktoosia lainkaan, vaikka ohutsuoli on ihan jees sen suhteen. Ei käy alkoholi, sokeri ja valkoinen vehnäkin on pahasta. Sitten kun välillä repsahtaa, niin suoli tulehtuu ja voin todella huonosti. Oma vika siis, mun pitäs jo olla viisaampi ruokavalion suhteen.
Voi ei. Toivotaan, että mahdollisimman pikaisesti helpottaisi olo.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä