Niin oli . Mie olin nyt tiukkana enkä ostellut sieltä mitään .Löysin kanssa kevät/syksytakin hennesistä 20e:lla ja huivin 3e:lla
+ muutakin
Mutta kaikki ei tullut itselle. Oli vielä joku tarjous, jos ostaa 50e:lla, saa 10e alea jne.
Mitä sie purkittaisit?mitenhän mää osaisin olla ny tiukkana
tekis mieli laittaa 500 hintainen purkituslaitteisto
hirvenlihoja ja kallaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30190303:Mitä sie purkittaisit?
Vaan kuulostaa siltä, että kannattava sijoitus olisi.hirvenlihoja ja kallaa
jos taloudellisesti ajattelee niin helepompaahan ne ois nakkoa pakastimeen, vaan tuohan on enemmänkin harrastus - itse olen kans kuumoillu purkitussysteemiä jo pitemmän aikaa, painekattilakin ois jo.mitenhän mää osaisin olla ny tiukkana
tekis mieli laittaa 500 hintainen purkituslaitteisto
se painekattilassa keittäminen mun mielestä parantaa makuelämystä aivan huomattavasti eikä niitä purkkeja voi panna sinne ellei ne ole ehdottoman tiiviitäjos taloudellisesti ajattelee niin helepompaahan ne ois nakkoa pakastimeen, vaan tuohan on enemmänkin harrastus - itse olen kans kuumoillu purkitussysteemiä jo pitemmän aikaa, painekattilakin ois jo.
Hyvältä alkaa näyttämään.84 metrisellä pääsee luultavasti pallille
Just näin. Niistä tulee ihan erimakusia painekattilan jälkeen ja ei tietenkään voi laittaa kuin tiviitä purkkeja.se painekattilassa keittäminen mun mielestä parantaa makuelämystä aivan huomattavasti eikä niitä purkkeja voi panna sinne ellei ne ole ehdottoman tiiviitä
rk62 ja pari pulloa pontikkaaolipa meleko reipashenkinen elokuva, tuo pittää tässä illan päälle katella loppuun
pitäsköhän hakea pystykorva kaveriksi että pääsis oikein kunnolla viilikseen?
ruutis tais tarkottaa ihan erinmallista pystykorvaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30190385:Pystykorvat on ihania. Miun mummolassa ol aina pystykorva. Eno sen kanssa metällä aina kävi. Mie muistan kun istuin pikkulikkana koiran kanssa yhdessä koirankopin katolla ja ooteltiin kauppa-autoa .
Ei se haittaa . Kunhan muistelen omiani .ruutis tais tarkottaa ihan erinmallista pystykorvaa
(m39)
Mistä mä mailan saan käteen?lyö sitä ampparia lasten tennismailalla
niin mää tein äsken kun join saunakaljaaa omalla kotipihalla