Mulla on pystykorvat paidan alla. Ne ei kyllä enää oo pystyssäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30190403:Ei se haittaa . Kunhan muistelen omiani .
Pienet luppikset sit .Mulla on pystykorvat paidan alla. Ne ei kyllä enää oo pystyssä
my bad :ashamed:m39 on oikeestaansa ukkopekka mutta ruukaan käyttää nimitystä pystykorva kun se on niin paljon paremmin tunnettu
kuuskakkosta mulla valitettavasti ei oo ja tuskin ees tulee
No sillälailla, onnistuu se yksinkinOrkku:heart:
: /. Voi, että miten kurjaa kun lapselle tieto uudesta naisesta tulee tuolla tavalla.Lapsonen tuli kotiin kauppareissultaan ja kertoi mitä oli nähnyt.
Isänsä kävelemässä käsi kädessä jonkun naisen kanssa. Oli kuulemma ihan järkyttynyt eikä ollut heti tunnistanut kun oli naisen kanssa. Sanoi vielä ettei halua mitään äitipuolta.
Hölmö:stick:! Puussa oli orkku!No sillälailla, onnistuu se yksinkin
no oli lapsus multa, miun pitäis tietää :ashamed:elä välitä mies! ketkään muut täällä ei erottas m27aa m39stä vaiika se tulis sikari vitunhuulten välissä vastaan
? no kait se on sama, itte kukakin tekkee sitä siellä missä tykkääHölmö:stick:! Puussa oli orkku!
Oiskohan pyssyistä.Mistä helkatista noi miehet puhelee?
Miehän tiiän vaikka mitä .mistä v:tusta kyöpsis tuon tiesi?
Sä oot ihan mahdoton? no kait se on sama, itte kukakin tekkee sitä siellä missä tykkää
Jaaaa. Aletaanko me tytöt puhua huulipunista ja käsilaukuista?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30190498:Oiskohan pyssyistä.
Ihana .on näemmä kyöpelinvuorella ammunu muutki ku lehmät