The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mä kyllä miettisin että jos se tapahtuisi itsellekin. Ei voi mitään.

Ja monesti miettinyt niitäkin pareja jotka alkaa seurusteleen ja molemmat pettäneet kumppaneitaan että miten ne voi "luottaa" ettei sitä tapahdu uudestaan.
Kun kerran pettämisellä molempien suhde alkanut.

Mutta näissä ei ole yhtä oikeaa tietä, jokainen ajattelee miten ajattelee asiasta :)
Miten voi luottaa ettei sitä tapahdu ensimmäistäkään kertaa? Niin, voi päättää luottaa tai olla luottamatta. Onneks nyt kuitenkin kaikilla on vapaus valita kenen kanssa alkaa suhteeseen.


Vaan nyt alkaa silmät luppasemaan sevverran että en jaksakaan kattoa l-koodia, vaan hilpasen tohon peiton alle ja viihdyn siellä aamuun asti. Ehkä aamupäiväänkin jos hyvä säkä käy. HYKU.


ps huomenna vedän sit niin törkeet kofeiiniöverit ja juon kaksin käsin tämänkin päivän edestä. Oon pärjänny pelkällä aamukupillisella koko päivän! Siis yhdellä kupillisella!!! Aaltoja ja ylistystä kiitos.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Miten voi luottaa ettei sitä tapahdu ensimmäistäkään kertaa? Niin, voi päättää luottaa tai olla luottamatta. Onneks nyt kuitenkin kaikilla on vapaus valita kenen kanssa alkaa suhteeseen.


Vaan nyt alkaa silmät luppasemaan sevverran että en jaksakaan kattoa l-koodia, vaan hilpasen tohon peiton alle ja viihdyn siellä aamuun asti. Ehkä aamupäiväänkin jos hyvä säkä käy. HYKU.


ps huomenna vedän sit niin törkeet kofeiiniöverit ja juon kaksin käsin tämänkin päivän edestä. Oon pärjänny pelkällä aamukupillisella koko päivän! Siis yhdellä kupillisella!!! Aaltoja ja ylistystä kiitos.
Tarkoitin sellaista tilannetta kun petetään yhdessä ja mennään yhteen.

Sepä se. Miten voi luottaa?
Enhän sitä nyt tällaisia voi miettiä jos seurusteleen alkais, eihän siitä mitään tulis.
Mutta sitten miettisin jos tietäisin että toinen on pettänyt. Ehkä mahdollisesti riippuen siitä tilanteesta.

Pettäminen on kuitenkin perseestä.
Mutta aihe saa nyt olla mun puolelta.
 
Viimeksi muokattu:
...ja huomenia täältäkin :) :wave:

On se vaan niin kaunista, kun aurinko taivaalla lekottelee - heti on maisema tuossa ikkunan edessä kuin parasta maalausta :heart:

Kahviämpärin ääreen kohta hilipasen, taijankin tarvita paljon - meni yö persiilteen sujuvasti ja näemmä nuo kaksi :headwall: aloittavat tuon saman hommansa tänäänkin...

Plaah, nyt tarttis lehmänaivoja, minnehän olen onnistunut ne jemmaamaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...se tuli sitten pyhäpäivän saarnakin hoideltua :ashamed:

Mutta voi kilinkellit |O...siis kun tossa pyörii tuo yksi jolla on nyt enemmän ja vähemmän hankalaa kasvamisensa ja kehittymisensä kanssa, ja eikä siinä mitään - ihan normaalia asiaan kuuluvaa meininkiä.

Mutta. Sitten kun on tämä toinen. Voi huokaus sentään. Kun on pihalla kuin käki. Ja se sitten riittääkin siihen ylimääräiseen hämmennykseen ja lukuisiin tilanteisiin.

No, kiristänpä nutturaa ja rassaan korvakäytävät entisestään liukuvan kiiltäväksi radaksi, jottei enempää jäisi vahingossakaan koukkuun vänkäämään :D
 
Vaan se on nyt semmosta,että mä lähden apinaksi tonne pihamaalle - eli ihan omana itsenäni sinne riekkumaan :D

Rykästään tosta piha- aidasta leikatut oksat peräkärriin ja sitten varmaan kinataan siitä kuka saa yhdistelmällä ajaa ja kuka saa istua vänkärin paikalla :D. Ja sen jälkeen meikäläisen löytää varmimmin puusta, eilen kun se meni reisille vesisateen takia mutta nyt pitäs poutasena pysyä, niin...

Toi meijen omppujen tuoksu tässä pihassa on aivan tajutonta, siis niin runsasta ihana makeaa ja kirpsakkaa tuoksumaailmaa en olekaan vähälle ajalle saanut kokea :heart:. Yhden pienen omppupuun me joudutaan kaatamaan, kun se ei kerrassaan tossa menesty, harmi. Ihan kuivahtaneena se ressukka jälleen on ja niin monesti on yrittänyt kasvattaa omppujaan mutta se on ollut mahdottomuutta - pieniksi nuhistuneiksi kurttuisiksi peukalonpään kokoisiksi jäävät...

Meijen tytönhuitula on muuten ihastunut pihlajaan :). Ja nyt vallankin kun kukat ovat muuttuneet oransseiksi marjakimpuiksi niin huokailemiseksihan se vain menee. Ja minkäs teet - syksyä on jo hienosti ilmassa. Sinne tänne on roiskittu keltaisia lehtiä ja ilma, no se vain tuoksuu siltä kuulakkaalta syksyltä.

En voi olla siunaamatta ja kiittelemättä tätä mahtavaa vuodenaikojen kirjoa ja kauneutta :heart:. Luonnosta vain saa ammennettua niin paljon voimaa ja energiaa päiviinsä, vaikka kuinka se muutoin voisikin synkältä näyttäytyä.

Mutta - jaarittelemaanhan mä tässä jäin :D. Nyt pistän suun suppuun ja pusujen kera toivottelen leppoisaa sunnuntaita :kiss: :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Hätäh mitäh?! Pääsitkö sä kouluun :)?!

Voi sun kanssas Ihkunen :kiss: - kerrassaan mainiota!! Onneksi olkoon ja älä siitä ainakaan stressaa vaan ylpeänä ole opiskelijana ja ottamassa otetta omasta elämänsuunnasta :flower:!
Joo, tuossa viikko sitten soittivat sieltä ja sanoivat että tulehan sitten 27.8 klo 9..lisätietoja tuli sitten postissa tän viikon alussa.
Voi kun oliskin noin helppoa lopettaa se stressaus. Ihan törkeen kova jännitys kaikesta uudesta - mie romahan.
Siitähän se sitten läks se henk.koht. kriisikin, en tiiä enää mitä oikeen haluan.: /
 
Joo, tuossa viikko sitten soittivat sieltä ja sanoivat että tulehan sitten 27.8 klo 9..lisätietoja tuli sitten postissa tän viikon alussa.
Voi kun oliskin noin helppoa lopettaa se stressaus. Ihan törkeen kova jännitys kaikesta uudesta - mie romahan.
Siitähän se sitten läks se henk.koht. kriisikin, en tiiä enää mitä oikeen haluan.: /

Onnea!! :flower: äläkä turhia kriiseile, hyvin se menee!
 
Vaan se on nyt semmosta,että mä lähden apinaksi tonne pihamaalle - eli ihan omana itsenäni sinne riekkumaan :D

Rykästään tosta piha- aidasta leikatut oksat peräkärriin ja sitten varmaan kinataan siitä kuka saa yhdistelmällä ajaa ja kuka saa istua vänkärin paikalla :D. Ja sen jälkeen meikäläisen löytää varmimmin puusta, eilen kun se meni reisille vesisateen takia mutta nyt pitäs poutasena pysyä, niin...

Toi meijen omppujen tuoksu tässä pihassa on aivan tajutonta, siis niin runsasta ihana makeaa ja kirpsakkaa tuoksumaailmaa en olekaan vähälle ajalle saanut kokea :heart:. Yhden pienen omppupuun me joudutaan kaatamaan, kun se ei kerrassaan tossa menesty, harmi. Ihan kuivahtaneena se ressukka jälleen on ja niin monesti on yrittänyt kasvattaa omppujaan mutta se on ollut mahdottomuutta - pieniksi nuhistuneiksi kurttuisiksi peukalonpään kokoisiksi jäävät...

Meijen tytönhuitula on muuten ihastunut pihlajaan :). Ja nyt vallankin kun kukat ovat muuttuneet oransseiksi marjakimpuiksi niin huokailemiseksihan se vain menee. Ja minkäs teet - syksyä on jo hienosti ilmassa. Sinne tänne on roiskittu keltaisia lehtiä ja ilma, no se vain tuoksuu siltä kuulakkaalta syksyltä.

En voi olla siunaamatta ja kiittelemättä tätä mahtavaa vuodenaikojen kirjoa ja kauneutta :heart:. Luonnosta vain saa ammennettua niin paljon voimaa ja energiaa päiviinsä, vaikka kuinka se muutoin voisikin synkältä näyttäytyä.

Mutta - jaarittelemaanhan mä tässä jäin :D. Nyt pistän suun suppuun ja pusujen kera toivottelen leppoisaa sunnuntaita :kiss: :wave:
Just katoin aamulla, että meidän pikku puu on ihan täpötäynnänsä ihanan sinisiä luumuja. Ensin mietin että eihän noita kaikkia saa millään käytettyä, mutta ne on niin makeita että johan niitä pari litraa vetelee tossa telkkaria katsellessa
 
Joo, tuossa viikko sitten soittivat sieltä ja sanoivat että tulehan sitten 27.8 klo 9..lisätietoja tuli sitten postissa tän viikon alussa.
Voi kun oliskin noin helppoa lopettaa se stressaus. Ihan törkeen kova jännitys kaikesta uudesta - mie romahan.
Siitähän se sitten läks se henk.koht. kriisikin, en tiiä enää mitä oikeen haluan.: /
:hug:

Voi sinä ihana kullanmurunen, jännittäminen kuuluu asiaan olipa sitten iso taikka pieni. Et suinkaan ole siinä olotilassasi ainoa :).

Toihan on aivan huikeeta kyllä! Oothan pistänyt lottoriviä urakalla nyt menemään ;)? Ekan koulupäivän jälkeen olet viisaampi kaikin puolin että miten siellä koulussa jatkossa menet ja kuljet, mä olen aivan onnentäpinöissäni puolestasi. Te kaikki kaunokaiset olette sitten oppilaita - siinä on tytöilläkin kivaa seurata, miten äitikin aukoo ja lukee kirjoja ja tekee läksyjä :). Mitäs mies tuumaa asiasta?

Mitä tulee tuohon mainitsemaasi henk.kohtaseen kriiseilyyn, niin...keskity ihan vaan itsesi kuuntelemiseen päivä kerrallaan. Ja muista, että ajatuksien jakaminen toisen kanssa helpottaa huomattavasti sitä harteilla ja mielen päällä olevaa taakkaa. Itse toki ne siirtosi ja ratkaisusi teet mutta toiselle jutustellen asioista ne voivatkin siinä samalla loksahtaa omille paikoilleen. Ja sehän vain on sitä kasvun ja kehityksen paikkaa, noi kriiseilyt :hug:. Olen varma että kun saat elokuun lopussa otetta tästä uudesta ihanasta elämänvaiheestasi, niin osa mietteistäsi ratkeaa kuin itsestään :).

Voimia, Ihkunen, ja usko pois - elämä kantaa kyllä :)!
 
Just katoin aamulla, että meidän pikku puu on ihan täpötäynnänsä ihanan sinisiä luumuja. Ensin mietin että eihän noita kaikkia saa millään käytettyä, mutta ne on niin makeita että johan niitä pari litraa vetelee tossa telkkaria katsellessa
Oi, luumuthan on ihania :). Ja ne menee kyllä napsuviin suihin myös aivan itsestään :p.

Meijen naapureilla on luumuja ja ipanat ovat luvan kanssa saaneet sinne mennä satoa verottamaan, jos vaan maistuu....no arvaa vaan :D

Ihanaa kyllä, että satoa tulee jos jonkin moista,vaikka toi määrä ens alkuun saakin sen hepulikohtaussiunailun aikaiseksi :D - mutta ens vuonna tilanne on jo toinen. Ei meillä ainakaan puut jaksa kantaa runsasta satoa peräkukkoa vaan kyllä ne pitävät sen palauttavan välivuoden. Ja hyvä niin, sittenhän sitä vois syystäkin hepuloida :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä