Onko Tiiru syntynyt kultalusikka siellä minne aurinko ei paista?

• Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti
Hän on yksi lämpimimmistä, empaattisimmista ja avuliaimmista ihmisistä, jonka tiedän.
Samaan aikaan kuitenkin järkevä "rautanainen", eli ei hötkyile elämässään pelkästään tunteiden varassa mutulla mennen, vaan ottaa asioissa huomioon sopivassa suhteessa niin oman, kuin muidenkin ihmisten hyvinvoinnin.

Random palstalaisten mielipiteillä tuskin on hänelle merkitystä, ei ole niin muiden mielipiteistä elävä ihminen. Tuntee oman arvonsa.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Pin
Hän on yksi lämpimimmistä, empaattisimmista ja avuliaimmista ihmisistä, jonka tiedän.
Samaan aikaan kuitenkin järkevä "rautanainen", eli ei hötkyile elämässään pelkästään tunteiden varassa mutulla mennen, vaan ottaa asioissa huomioon sopivassa suhteessa niin oman, kuin muidenkin ihmisten hyvinvoinnin.

Random palstalaisten mielipiteillä tuskin on hänelle merkitystä, ei ole niin muiden mielipiteistä elävä ihminen. Tuntee oman arvonsa.
Kiitos, sinun sanoillasi tosiaan ON merkitystä, toisin kuin jollain random palstalaisella. Tuli tästä ketjusta hyvä mieli siis. :)

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Peyote
Kuule AP, vaikka joku Tiirun mielipide olisi sun mielestä kamala, niin ethän sä sillä perusteella voi koko ihmistä tuomita. Oikeasti todella mukavan ja aidon oloinen nuori nainen kyseessä.

miten on
En saanut vastausta kysymykseeni, vain sillä on tässä ketjussa väliä vaikka haluattekin tulla ylistämään yhtä palstan narsistisimmista persoonista.
Eli miten on? Onko kultalusikka tullut ensin vai pää?

Pin
En saanut vastausta kysymykseeni, vain sillä on tässä ketjussa väliä vaikka haluattekin tulla ylistämään yhtä palstan narsistisimmista persoonista.
Eli miten on? Onko kultalusikka tullut ensin vai pää?
Vau, että ihan narsisti. :D

Jos tarkoitat tuolla peppujutulla rikkaaseen perheeseen syntynyttä, niin pieleen menee tässäkin. Synnyin opiskelevalle yksinhuoltajalle jonka isääkään ei kiinnostanut nähdä tytärtään kun vasta alakoulun tokalla luokalla, siihen asti muistikuva isästä oli noin 2-3-vuotiaasta kun hän lähti ovet paukkuen eikä tullut enää takaisin. Eli ei nyt mikään kultaisin alku ollut, silti ihan onnellisen lapsuuden äiti onnistui kaikesta huolimatta kokoamaan, kaikista virheistäänkin huolimatta voin sanoa eläneeni pääsääntöisesti onnellisen lapsuuden.

"wieras"
No ei kannata tota kateuskorttia tässä yhteydessä kyllä vetää esiin. Sen verran mitä täällä palstalla käyn, niin minulle on tullut käsitys, että hän on ylimielinen sekä itsetunto on jo mennyt niin sanotusti yli. Hyvä itsetunto on minun mielestäni vähän jotain muuta. En häntä tietenkään tunne, mutta tälläinen käsitys minulle on tullut tämän palstan kautta.

Suhteellisen jyrkkä on mielipiteissään. Sitä en ymmärrä, miksi "IRL" kaverit Pin ja Ciervo tykkäilevät palstalla jatkuvasti toistensa kommenteista? Onko se jotain egobuustausta? En tunne ihmistä lainkaan, joten en mene arvioimaan henkilönä ollenkaan.
Tykätään ainoastaan niistä kommenteista, mistä ollaan samaa mieltä tai muuten iskee (esim. huumorijutut).
Ja -yllättäen- sellaisia asioita on tosi paljon. Siis niitä, mistä ollaan samaa mieltä/samat arvot ja sama huumorikin pitkälti.

Ihan niinkuin tykkään muidenkin kirjoittamista jutuista, joista olen samaa mieltä tai jollain tapaa "kolahtaa".
Ei kai se liity asiaan, onko IRL kaveri vai ei.

Pin harmaana
No Ciervo on paras ystavani juuri siksi, etta pidan hanta fiksuna ja nautin keskusteluidemme tasosta. Eiko siis ole aika selvaa, etta melko usein hanen perustelunsa ovat mieleeni? Emme ole monestakaan asiasta samaa mielta, mutta ne asiat ovat suurimmaksi osaksi sellaisia, joissa on kaksi tai useampi Ihan perusteltu mielipide joista ei kannata edes kiistella. Riitamme perustuvat henkilokohtaisempiin asioihin ja ne eivat kuulu tanne, siksi voi siis nayttaa silta, kuin peesailisimme toisiamme henkeen ja vereen asiassa kuin asiassa. Ja jos olisit meita tarkkaillut taalla oikeasti tarkasti, on julkisestikin taalla pariin otteeseen murahdeltu. Tarpeeksi kun provosoituu niin..:D

Nuo samat mullakin tulee tiirusta mieleen: lämmin, empaattinen ja avulias. :) Mun mielestä tosi tasapainoinen ja järkevä. Ennen kaikkea avarakatseinen, mikä mulla ei tule mieleen ensimmäisenä ihmisestä, joka on syntynyt kultalusikka suussa. :p

miten on
Vai kateellinen? Mistä mä oisin kateellinen tiirulle alias pinille? Siitä ettei kykene omin avuin saamaan lapsia ja keskenmenoistako? siitä että lapsuus on ollut perseestä ainakin mun näkökulmasta joka oon kunnon ydinperheestä?
Siitä että on ilmeisesti iso korsto eikä siro niinkuin minä? Siitä että vaikuttaa lähinnä juurikin ylimieliseltä mulkulta, anteeksi nyt vain? Ei. En ole tod. kateellinen.

Vai kateellinen? Mistä mä oisin kateellinen tiirulle alias pinille? Siitä ettei kykene omin avuin saamaan lapsia ja keskenmenoistako? siitä että lapsuus on ollut perseestä ainakin mun näkökulmasta joka oon kunnon ydinperheestä?
Siitä että on ilmeisesti iso korsto eikä siro niinkuin minä? Siitä että vaikuttaa lähinnä juurikin ylimieliseltä mulkulta, anteeksi nyt vain? Ei. En ole tod. kateellinen.
Iso korsto? :LOL: Sä taidat sekoittaa nyt tiirun muhun! :xmas:

Peyote
Sori mutta ei ole korstokaan. Kun oon nähnyt ihan livenä.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
nohh
Olet provo, mutta siitä huolimatta ansaitsisit bannia. Todella ikäväsävyistä kirjoittelua.

Pin harmaana
Joo tarvitsin mieheni siittamaan lapset, en ihan omin avuin onnistunut. En kylla kauhean iso ole ellet pituutta tarkoittanut? Haluaisin olla noin 175-178cm mutta olen 173cm hitsi! No onneksi kuitenkin pitka kuten haluankin olla. Olemme siis tyytyvaisia pituuteemme se on kiva juttu. Ydinperheesta onnittelen, se on kiva jos on ollut.

miten on
No korsto on noilla mitoilla, sori nyt vaan. Näkeehänn sen niistä miljoonasta kuvasta millanen ämmä siellä on. Näkyy koko ja näkyy ylimielisyys. ei mitään uutta siis :)

Yhteistyössä