oleks sää se joka osaat lukea?ole mikään mr finland laitos ettäs tiiät olemme jämäköitä emmekä sorru naiselliseen kujeiluun virka tehtävissä. sinne vaan lennät sinäkin leppäkaaressa takapenkille miettimään syntisiä sanojasi.
oleks sää se joka osaat lukea?ole mikään mr finland laitos ettäs tiiät olemme jämäköitä emmekä sorru naiselliseen kujeiluun virka tehtävissä. sinne vaan lennät sinäkin leppäkaaressa takapenkille miettimään syntisiä sanojasi.
maistaa lapin kultaa ennen sitä?suolta oon lähtenynnä niin eikö tuo liene oikeus ja kohtuus että mut lopuksi poletaan suon silmään
pyyäppä että se sun kirjotustaitonen työpari ottaa kirjotusvastuunmaistaa lapin kultaa ennen sitä?
toiminta puolelta sellaset roskat jätetään muille .oleks sää se joka osaat lukea?
En tiiä mikä poliisi oot, mutta kielipoliisi et ainakaanole mikään mr finland laitos ettäs tiiät olemme jämäköitä emmekä sorru naiselliseen kujeiluun virka tehtävissä. sinne vaan lennät sinäkin leppäkaaressa takapenkille miettimään syntisiä sanojasi.
Jos ne on sotkenu työvuorot kun ei tää ainaka kirjottaa osaa. Mikvit on leppäkaari?oleks sää se joka osaat lukea?
Ens yönäki painetaan taas täysillä, mä oon alistajana... Niinku koko viikon ja viime viikon ja ens viikon... :saint:no olishan se pitäny arvata
ei muuraimet maistu.pyyäppä että se sun kirjotustaitonen työpari ottaa kirjotusvastuun
että sais jotain selvää teän jorinoista
jooKävi vähän eri tavalla mitä ajatteli
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30176122:Ens yönäki painetaan taas täysillä, mä oon alistajana... Niinku koko viikon ja viime viikon ja ens viikon... :saint:
sturmab nyksikön ensimmäinen esimies ainoastaa toiminta kuuluu siihen eikä mikää kauno kirjallisuus pthyi ja se on vakava rikos nauraa viran toimituksessa olevalle poliisilleEn tiiä mikä poliisi oot, mutta kielipoliisi et ainakaan
Lapin kulta on hyvää.maistaa lapin kultaa ennen sitä?
Ouuu.. Kuumaa kyytiä tiedossasturmab nyksikön ensimmäinen esimies ainoastaa toiminta kuuluu siihen eikä mikää kauno kirjallisuus pthyi ja se on vakava rikos nauraa viran toimituksessa olevalle poliisille
tulee kuumat olot kun kuulustelut alkaa
oli se ennen, sillon kun se tehtiin lapissaLapin kulta on hyvää.
Oliski tollasta mun homma, vähän on erinäköstä, ei saa ees tollasia vaatteita pitää, epistä.
Voi luoja, ruokaa joku äkkiä happilaite!! Ton kissan kakka haisee ihan järkyttävälle. :'(
Täällä on varmaan parempiakin ketjuja, haukkumasellaisia, mitä seurata.sturmab nyksikön ensimmäinen esimies ainoastaa toiminta kuuluu siihen eikä mikää kauno kirjallisuus pthyi ja se on vakava rikos nauraa viran toimituksessa olevalle poliisille
tulee kuumat olot kun kuulustelut alkaa
pitää ottaa päin vastanen ote kuin uhoominen. Muuten se on potero sotaa ja meillä ei ole resursseja siihen hommaan sisi siihe nuhoomiseen. pitää kutsua neuvottelia paikalle sinne sotaanTäällä on varmaan parempiakin ketjuja, haukkumasellaisia, mitä seurata.
Käyppä niissäkin välillä uhoamassa
Laita koko palsta ruotuun
Mä tarkotin jotakin muuta.oli se ennen, sillon kun se tehtiin lapissa
nyt kun se tehdään keravalla niin se maistuu ihan pirkkaoluelle, pthyi helvetti
Aha.pitää ottaa päin vastanen ote kuin uhoominen. Muuten se on potero sotaa ja meillä ei ole resursseja siihen hommaan sisi siihe nuhoomiseen. pitää kutsua neuvottelia paikalle sinne sotaan
Mä tarkotin jotakin muuta.