ikiuni
En usko. Mun tekee mieli jotain hyvää joka päivä.Nyt kun en saanu minttupuffettia tekis mieli jätskiauton toffeevenettä. En kai mä jumaliste oo raskaana?!?!?
En usko. Mun tekee mieli jotain hyvää joka päivä.Nyt kun en saanu minttupuffettia tekis mieli jätskiauton toffeevenettä. En kai mä jumaliste oo raskaana?!?!?
Jättis ei ole loppujen lopuksi kovin iso.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175949:No se ei ehkä ihan, mut tollanen Daim-tuutti meni heittämällä, ei se ihan mahdottomasti taida jättistä pienempi olla.
kyllä se lauhtuu sitte kun selviää*tuhahdus*
Jos näin on käynyt se on nimenomaan tikun syytä ja se ansaitsee kultasuihkun.ei muutaku pissaamaan tikkuun
oisko läpimitta seittemän sentin huitteissa?Jättis ei ole loppujen lopuksi kovin iso.
Jos näin on käynyt se on nimenomaan tikun syytä ja se ansaitsee kultasuihkun.
No ei kyllä oo tosissaan pelkoa että niin kävis
No ei se kyllä ihan hirveesti eroo tosta daimista. Ja jäätelöhän antaa vähän periksi... Mut ei oo ikinä ollu ainakaan mitään ongelmia....Jättis ei ole loppujen lopuksi kovin iso.
Joo tuo vaan ja tuo samalla vähän jotain muutakin "tuuttia"Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175969:Mää voin sit seuraavan kerran ku liikun sielläpäin nii tuoda sulle tuutin
Kestää se yllättävän rajua leikkiäeläpä sano, vittu ei kestä yhtään leikkiä
oisko läpimitta seittemän sentin huitteissa?
meinaan siis tota raskautumista....Kestää se yllättävän rajua leikkiä
miten te aina päädytte nokkapokkaan?kyllä se lauhtuu sitte kun selviää
Ja suht höttöjäätelöäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30176005:No ei se kyllä ihan hirveesti eroo tosta daimista. Ja jäätelöhän antaa vähän periksi... Mut ei oo ikinä ollu ainakaan mitään ongelmia....
en tiiä...miten te aina päädytte nokkapokkaan?
Vanaha ja maho.meinaan siis tota raskautumista....
Ei ole valtsua täällä päin. Mä luulin että sitä kauppaa ei ole enää.Jättikset on muuten tarjouksessa Valintatalossa, 2kpl 2.50e.
Tosin enää huomiseen.
oiskohan noin....Vanaha ja maho.
Vokotteletko meikäläisen muijaa |OJoo tuo vaan ja tuo samalla vähän jotain muutakin "tuuttia"
Kookaupassa oli sikspäkkinä banaanipuffetteja! Niitä en oo maistanutkaan vieläJättikset on muuten tarjouksessa Valintatalossa, 2kpl 2.50e.
Tosin enää huomiseen.
jos ei vaan tarttuis niihin jos noin rupee sapettamaan.en tiiä...
jotenki se osaa painella mun nappuloita