syökää ruokaa?Tänä vuonna kävi niin, että ei hankittu mitään marjoja yms pakkaseen :'(
Kylmiökin huutaa tyhjyyttään. Mitäs me nyt syödään ens talvena?
Eiköhän me olla kaik samassa sekasellissä maailman tappiin asti. Siksi kävin suihkussa kun kohta täytyy peseytyä kylmässä suihkussa kaikkien ketjulaisten nähden ja käydä kakallakin muiden edessä. Jos siis naiset kakkaisi.Tää lähtee viettää koti-iltaa, öitä ketjuun...millon nyt satuttekin kuka minnekin kömpimään unille
Mustakin on kiva lukee sun viestejä. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30176291:Tiäkste sellasen tunteen ku tulee viesti ja alavattassa kihelmöi ku lukee sitä? Se on aika kiva tunne se
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30176291:Tiäkste sellasen tunteen ku tulee viesti ja alavattassa kihelmöi ku lukee sitä? Se on aika kiva tunne se
no ei oo hetkeen tullut sellasia viestejä..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30176291:Tiäkste sellasen tunteen ku tulee viesti ja alavattassa kihelmöi ku lukee sitä? Se on aika kiva tunne se
ei oo mullekkaan tullu aikoihinMiksei mulle tuu semmosia viestejä :O Epistä.
Joko tulit?Miksei mulle tuu semmosia viestejä :O Epistä.
Hyvää yötyötä!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30176327:Nyt mä lähen töihin... Hiphei kaikille :kiss:
:wave: heppisAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30176327:Nyt mä lähen töihin... Hiphei kaikille :kiss:
Mulle tuli viimeksi kihelmöintiä aiheuttava viesti jokunen vuosi sitten, kun tyttö laitto viestin että hän on ajanu ihan vaan pienen kolarin. Se ei ollu hyvää kihelmöintiä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30176291:Tiäkste sellasen tunteen ku tulee viesti ja alavattassa kihelmöi ku lukee sitä? Se on aika kiva tunne se
Ei tuollasta pysty kuuntelee.
Siitä riitti ajatusEi tuollasta pysty kuuntelee.
Öitä Ihku :kiss:.Viimenen vilkasu ja pää tyynyyn Öit!
ristus mikä vetoTässä kappale mikä on nykyään maailmalla kuuluisa Suomalainen porukka.
[video=youtube;e4Ao-iNPPUc]https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc#t=181[/video]