Möksähti.mitä täällä on tapahtunut? miksi AK on taas lähtenyt?
Möksähti.mitä täällä on tapahtunut? miksi AK on taas lähtenyt?
hetken on pois niin heti täällä on porukka möks ja töks.Möksähti.
Sellanen kuva, missä mä söin jätskituuttiamikä kuva?!
se ois varmaan kieli poikki.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175811:Mietiskelin tässä just, että kuinkaha pervon näköistä tää meikäläisen daimtuutin syöminen oikeen on
Enkä mä. Joskus on huono tuuriHööääääää, en ehtinyt |O :'(
ja miksen minä sitä nähnyt|OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175906:Sellanen kuva, missä mä söin jätskituuttia
Tuutti syvälle suuhunAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175906:Sellanen kuva, missä mä söin jätskituuttia
yv-boksi tais kolahtaa..ja miksen minä sitä nähnyt|O
Onkoha mulla jotenki iso suu.. Tuli vaan mieleeni. Ku meni ihan köykäsesti....Tuutti syvälle suuhun
mää oon syyllinen :ashamed:mitä täällä on tapahtunut? miksi AK on taas lähtenyt?
meniskö jättis?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175931:Onkoha mulla jotenki iso suu.. Tuli vaan mieleeni. Ku meni ihan köykäsesti....
Eksäkää nami kerenny? Laitetaankos yv:tä?Enkä mä. Joskus on huono tuuri
Monet tuutit tuppaa sulamaan kun niitä imeskeleeAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175931:Onkoha mulla jotenki iso suu.. Tuli vaan mieleeni. Ku meni ihan köykäsesti....
No se ei ehkä ihan, mut tollanen Daim-tuutti meni heittämällä, ei se ihan mahdottomasti taida jättistä pienempi olla.meniskö jättis?
mutta imeppä liian kauan niin saattavat pehmetäkkinkyrvät tuppaa kovomaan kun niitä imeskelee
Niihän noi tuppaa tekemään.. Mut ei kai ne sulia oo heti paketista revästynä?Monet tuutit tuppaa sulamaan kun niitä imeskelee
Ei kai kovin syvälle. Johan siitä alkaa yökkimään. Menee jätskin nauttiminen pilalle.Tuutti syvälle suuhun
Niin vähän taisAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175929:yv-boksi tais kolahtaa..
*tuhahdus*mää oon syyllinen :ashamed:
avauduin niistä ampumisjorinoista
Mää voin sit seuraavan kerran ku liikun sielläpäin nii tuoda sulle tuutinNiin vähän tais
maistuis varmaan mullekin
ei muutaku pissaamaan tikkuunNyt kun en saanu minttupuffettia tekis mieli jätskiauton toffeevenettä. En kai mä jumaliste oo raskaana?!?!?
Laita vaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175939:Eksäkää nami kerenny? Laitetaankos yv:tä?