Minttu on parasNyt tekisi mieli vetää perinaiselliset itkupotkuraivarit, sellaiset että miesykkönen laukeaisi pöksyihinsä. Kaupan jätskialtaassa oli vanilja-puffettia. Siellä oli suklaa-puffettia. Siellä oli mansikka-puffettia. Siellä EI ollut minttu-puffettia!!!
Kaupassa pitää olla kaikkia makuja. :ONyt tekisi mieli vetää perinaiselliset itkupotkuraivarit, sellaiset että miesykkönen laukeaisi pöksyihinsä. Kaupan jätskialtaassa oli vanilja-puffettia. Siellä oli suklaa-puffettia. Siellä oli mansikka-puffettia. Siellä EI ollut minttu-puffettia!!!
en leimaaEn mäkään tulkinnu et aakoo olis uhannu ampua ketään mutta pidän silti vähän creepynä ku se välillä "kovistelee" tommosilla jutuilla. Ja jätköporukassa mäki oon hengaillu suurimman osab elämästäni mutta eipä meikäläisen piireissä ampumajuttuja heitetä vitsilläkään.
Saa leimata tiukkapipoksi.
En tiiä. Kuva?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175811:Mietiskelin tässä just, että kuinkaha pervon näköistä tää meikäläisen daimtuutin syöminen oikeen on
Mutta jos kaikki vaan ei tykkää ja kun kuitenkaan ei ollut ensimmäinen kerta kun aseista ja ampumisista ketjussa puhuu.Salilla kun joillain steroidipää-vatiniskoilla ne puheet on oikeesti "..ttu mä vedän sitä niin pataan, pistän paskaks sen auton ja nostan talonkin ilmaan" niin mun käsitys tuosta aakoon tämänkertaisesta kommentista ei ole uhkailua. Mutta asiathan voi aina ymmärtää monella tavalla
Videokuvaa.En tiiä. Kuva?
Iltaa, ei täs mullakaan ratkiriemukasta ole. Sinnittelen taas että jaksan huomiseen.Iltaa.
menee tää ilta sitten varmaan ihan ilman mitään ilohyppelyjä. koittakaa kestää.
Kiitti kivasta kuvasta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175852[/url:ihan pienen hetken sitte vaan..
joo ihan suussa vaa.. a:ssa on exit only.toivottavasti toi jäätelö on ollu a2m:llä vaan ämmässä
olis outoo jos myös aa olis toteutunu
Hööääääää, en ehtinyt |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175852:
: /Iltaa, ei täs mullakaan ratkiriemukasta ole. Sinnittelen taas että jaksan huomiseen.
Kuvia mis mussutetaan jäätelöä.mikä kuva?!