The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt tekisi mieli vetää perinaiselliset itkupotkuraivarit, sellaiset että miesykkönen laukeaisi pöksyihinsä. Kaupan jätskialtaassa oli vanilja-puffettia. Siellä oli suklaa-puffettia. Siellä oli mansikka-puffettia. Siellä EI ollut minttu-puffettia!!!

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
En mäkään tulkinnu et aakoo olis uhannu ampua ketään mutta pidän silti vähän creepynä ku se välillä "kovistelee" tommosilla jutuilla. Ja jätköporukassa mäki oon hengaillu suurimman osab elämästäni mutta eipä meikäläisen piireissä ampumajuttuja heitetä vitsilläkään.

Saa leimata tiukkapipoksi.

En mäkään tulkinnu et aakoo olis uhannu ampua ketään mutta pidän silti vähän creepynä ku se välillä "kovistelee" tommosilla jutuilla. Ja jätköporukassa mäki oon hengaillu suurimman osab elämästäni mutta eipä meikäläisen piireissä ampumajuttuja heitetä vitsilläkään.

Saa leimata tiukkapipoksi.
en leimaa

mun kavereilla ja sukulaisilla on tosiaan lähes kaikilla aseita eikä kukaan koskaan tarinoi tommosia

ne on sen verran vaarallisia vehkeitä väärin käytettynä että ei edes leikin päältä kukaan täyspäinen ala ampumisella lesoomaan

Salilla kun joillain steroidipää-vatiniskoilla ne puheet on oikeesti "..ttu mä vedän sitä niin pataan, pistän paskaks sen auton ja nostan talonkin ilmaan" niin mun käsitys tuosta aakoon tämänkertaisesta kommentista ei ole uhkailua. Mutta asiathan voi aina ymmärtää monella tavalla :)
Mutta jos kaikki vaan ei tykkää ja kun kuitenkaan ei ollut ensimmäinen kerta kun aseista ja ampumisista ketjussa puhuu.
Ruutis sanoi kuitenkin ihan nätisti ja toinen möksähti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä