kahvikirahvi
Voisin myydä ton lapsen extremeduudsoneille. Keinuhevosella kiikkuminen pöydällä - päivän paras ajatus. Arvaatteko kuinka kävi?
Kauheita syytöksiäMä olen aika varma että sä olet juurikin sellainen succubus
Ei ole mun vika. Joku kirjoitti karvoista ja aloin ajattelee mun karvotusta. :snotty:Herran pieksut mitä kieltä naiset taas käyttää täällä
Onko pilluja ja tissejäkin?no niissä unelmissa saattaa vilaukselta näkyä niin vittua jos tussuakin
Minussa on muutakin kuin hävytön kielenkäyttö.sas se, missä piileksii feminiinisti kupliva hentoinen ja ruusuntuoksuinen keveys?
Tipahti?Voisin myydä ton lapsen extremeduudsoneille. Keinuhevosella kiikkuminen pöydällä - päivän paras ajatus. Arvaatteko kuinka kävi?
Mutta pääsisit tussun allekin useammin, kun olisi useampi tussu.
Mutta kuinka moni tussu haluaa jakaa miehen?
Ei ole mun vika. Joku kirjoitti karvoista ja aloin ajattelee mun karvotusta. :snotty:
on ja myös peppujaOnko pilluja ja tissejäkin?
Tämä kommentti on kirjoitettu salaperäisesti hymyillen, hassusti höpsötellen ja eteerisesti tanssahdellen.
Niinhän meissä kaikissa on :heart:Minussa on muutakin kuin hävytön kielenkäyttö.
on mussakin joskus ollu, nyt se on vähän hiinä ja hiinäNiinhän meissä kaikissa on :heart:
Tipahti autotalon päälle lyöden päänsä nukketaloon ja hevonen tipahti päälle. Nyt se repi pitkästä aikaa sänkynsä tyhjäksi kun ei päiväunet huvita. Alkaa ottaa päähän koko kakara. Taitaa nukkua ilman patjaa sitte ens yönTipahti?
Niinhän meissä kaikissa on :heart:
No johan nyt : / :hug:Tipahti autotalon päälle lyöden päänsä nukketaloon ja hevonen tipahti päälle. Nyt se repi pitkästä aikaa sänkynsä tyhjäksi kun ei päiväunet huvita. Alkaa ottaa päähän koko kakara. Taitaa nukkua ilman patjaa sitte ens yön
On kuitenkin vieläkin, yrität vaan huijata :heart:on mussakin joskus ollu, nyt se on vähän hiinä ja hiinä
Aijai.. :|Tipahti autotalon päälle lyöden päänsä nukketaloon ja hevonen tipahti päälle. Nyt se repi pitkästä aikaa sänkynsä tyhjäksi kun ei päiväunet huvita. Alkaa ottaa päähän koko kakara. Taitaa nukkua ilman patjaa sitte ens yön