ikiuni
Jotakin muuta mutta joskus on tullut karva suuhun. :xMie olen kuvitellu että siinä puuhassa imeskellään jotain muutako niitä karvoja.
Jotakin muuta mutta joskus on tullut karva suuhun. :xMie olen kuvitellu että siinä puuhassa imeskellään jotain muutako niitä karvoja.
Herran pieksut mitä kieltä naiset taas käyttää täällä
:wave:sas se, missä piileksii feminiinisti kupliva hentoinen ja ruusuntuoksuinen keveys?
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Waka Wanha Wäinämöinen;30174557:Joo, tää on yks mun n. neljästäkymmenestä nikistä
ei silloin pitäis näkyä sukupuolielinten nimiä niiden järeimmästä päästä:wave:
Mäpäs pääsin jo eilen, läl läl lääOmpputeatteria ja koululaisten kotiutumista ja palaveria :wave:
Oi, jokohan pääsen muuten uusia kirjoja päällystämään *ihan täpinöissänsä*
Pitäkää mukavaa!
Mä oon ihan kiltti ja viaton aina kaikkeen :saint:Herran pieksut mitä kieltä naiset taas käyttää täällä
In your wildest dreams?sas se, missä piileksii feminiinisti kupliva hentoinen ja ruusuntuoksuinen keveys?
Niinpä. Tusseista taas puhuvat koko ajanHerran pieksut mitä kieltä naiset taas käyttää täällä
se valehteli niin paljon yhdessä lauseessa että unohti miten syytön kirjoitetaanMä oon ihan kiltti ja viaton aina kaikkeen :saint:
Siitä se sitten lähteeAion lähteä tänään kokeilemaan jaksaisko sitä juosta urheilukenttää edes kerran verran ympäri. Ennustan että heikkoa tekee ja keuhkot räjähtää, mutta menen silti.
Alkaa jo vituttamaan tää palsta, jumii ihan helvetisti ja kommenttia lähettäessä katkasee koko sivun ja väittää ettei ole yhteyttä internettiin. Muut sivut pelittää normaalisti. Enteilisköhän se palstataukoa pitkästä aikaa?
no niissä unelmissa saattaa vilaukselta näkyä niin vittua jos tussuakinIn your wildest dreams?
Olisko varaa käytettyihin?Jaahas, se olis sit viimenen syöpäkääryle ennenko illemmalla juoksulle. Jänskättää.
Kuka kustantais mulle rullaluistimet?
Mulla jökkii ihan kaikki.Siitä se sitten lähtee
Mullakin välillä jumittaa, tai ei muuten mutta kestää että tykkäys tulee tai kestää että lainauslaatikko tulee.
Syytön, viaton, poteitto potaatta :xmas:se valehteli niin paljon yhdessä lauseessa että unohti miten syytön kirjoitetaan
Mä olen aika varma että sä olet juurikin sellainen succubusSyytön, viaton, poteitto potaatta :xmas:
Mie en osta käytettynä mitään mikä laitetaan jalkaan. Mulla on vielä niin typerän mallinen jalkaki ettei muutenkaan oo helppoa löytää sopivia jalkineita, ja jos ne on jo jonkun toisen jalalle muotoutuneet niin ei tuu muutako paha mieli.Olisko varaa käytettyihin?
Mä ostin viime kesänä torista. 30e ja suojia mukaan
Tänä kesänä en tosin ole niillä mennyt :ashamed:
Ja mä olin kaupassa, en täällä päinkään |OMä oon ihan kiltti ja viaton aina kaikkeen :saint:
Nuo oli 2 kertaa käytetyt että melkein kuin uudetMie en osta käytettynä mitään mikä laitetaan jalkaan. Mulla on vielä niin typerän mallinen jalkaki ettei muutenkaan oo helppoa löytää sopivia jalkineita, ja jos ne on jo jonkun toisen jalalle muotoutuneet niin ei tuu muutako paha mieli.
Ehkä kinuan porukoilta synttärilahjaksi