The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Aion lähteä tänään kokeilemaan jaksaisko sitä juosta urheilukenttää edes kerran verran ympäri. Ennustan että heikkoa tekee ja keuhkot räjähtää, mutta menen silti.

Alkaa jo vituttamaan tää palsta, jumii ihan helvetisti ja kommenttia lähettäessä katkasee koko sivun ja väittää ettei ole yhteyttä internettiin. Muut sivut pelittää normaalisti. Enteilisköhän se palstataukoa pitkästä aikaa?

Aion lähteä tänään kokeilemaan jaksaisko sitä juosta urheilukenttää edes kerran verran ympäri. Ennustan että heikkoa tekee ja keuhkot räjähtää, mutta menen silti.

Alkaa jo vituttamaan tää palsta, jumii ihan helvetisti ja kommenttia lähettäessä katkasee koko sivun ja väittää ettei ole yhteyttä internettiin. Muut sivut pelittää normaalisti. Enteilisköhän se palstataukoa pitkästä aikaa?
Siitä se sitten lähtee :)

Mullakin välillä jumittaa, tai ei muuten mutta kestää että tykkäys tulee tai kestää että lainauslaatikko tulee.

kahvikirahvi
Siitä se sitten lähtee :)

Mullakin välillä jumittaa, tai ei muuten mutta kestää että tykkäys tulee tai kestää että lainauslaatikko tulee.
Mulla jökkii ihan kaikki.

Muistan niin elävästi viime kesän ja syksyn ko tuli käytyä enempikin juoksentelemassa, se huima fiilis mikä huomas että pikkuhiljaa jakso joka kerta juosta vaan enemmän ja enemmän. Jos taas sais sen liikunnan jälkeisen euforisen fiiliksen, niin ehkäpä sitä siitä tais sais motivaatiota sitten lopettaa käryttelyäkin, ainaki viimeksi se kävi helposti. We'll see!

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Olisko varaa käytettyihin?

Mä ostin viime kesänä torista. 30e ja suojia mukaan :)
Tänä kesänä en tosin ole niillä mennyt :ashamed:
Mie en osta käytettynä mitään mikä laitetaan jalkaan. Mulla on vielä niin typerän mallinen jalkaki ettei muutenkaan oo helppoa löytää sopivia jalkineita, ja jos ne on jo jonkun toisen jalalle muotoutuneet niin ei tuu muutako paha mieli.

Ehkä kinuan porukoilta synttärilahjaksi :LOL:

Mie en osta käytettynä mitään mikä laitetaan jalkaan. Mulla on vielä niin typerän mallinen jalkaki ettei muutenkaan oo helppoa löytää sopivia jalkineita, ja jos ne on jo jonkun toisen jalalle muotoutuneet niin ei tuu muutako paha mieli.

Ehkä kinuan porukoilta synttärilahjaksi :LOL:
Nuo oli 2 kertaa käytetyt että melkein kuin uudet :)

Kanattaa kysyä synttärilahjaa, nyt vois saada alestakin :)
Ihan mukavaa puuhaa mutta jarrutusta en ole oikein oppinut :)

Ja kun se jarru on oikeassa luistimessa, olis mulle helpompi jos olis vasemmassa :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä