Täällä taas autoilijat selittää suu vaahdossa miksi ei muka tarvitse/jaksa/viitsi/näe järkeä pysähtyä suojatien eteen ja miten kaikki on kaikkien muiden vika aina. Kortti pois vaan ekasta virheestä!
Jos suojatielle on joku astumassa, siellä on joku, tai joku on niin lähellä suojatietä että MAHDOLLISESTI sille astuu, autoilija HILJENTÄÄ vauhtia ja pysähtyy sen eteen. Piste. Se on ihan sama kuluuko siinä sun jarrupalat vai katkeeko liikennevirta vai mitä, mutta tämä on laki. Se on myös hyvin yksiselitteinen ja selvä, joten turhaa narinaa ja nirinää kaikki selitettelyt tyystin. Ja ne kaksikaistaiset... ei VOI olla niin vaikeaa! Siinäkin pitää pysähtyä jos joku on suojatielle astumassa, ja onneksi suojatien eteen pysähtyneen auton ohittamisesta pysähtymättä saa kunnon sanktion heti, kortti pois! Valvontaa vaan pitäisi tehostaa vielä lisää!
Ihan jatkuvasti tuolla näkee sitä että esim. kun itse menen vaunuilla, niin ei anneta suojatiellä tietä. Eilenkin joku paku paahtoi suojatien yli tuhatta ja sataa, ja vielä MOIKKAS minulle niinkuin minä olisin hänelle muka jotain tietä antanut. EI. En vaan halunnut murhata lastani hänen pakunsa alle, koska hän ei mitenkään olisi ehtinyt siinä vauhdissa pysähtymään ajoissa jos olisin tietä lähtenyt ylittämään. Varsinainen los idiotos. Autoilijana näkee päivittäin tuota ihan samaa, ja esim. sitä että STOP merkin kohdalla ei pysähdytä vaan rullataan vaan ohi. Surkeeta on kuskien asenne nykypäivänä.