ikiuni
Ai siinä mikä kouluaine olet testistä?sanoiksmä jo että mulle tuli enkku?
yllättävä tulos oli, olis kuulunu tulla fyssa
Mulle tuli kässä mikä sopii ihan hyvin. Olen kätevä käsistäni.
Ai siinä mikä kouluaine olet testistä?sanoiksmä jo että mulle tuli enkku?
yllättävä tulos oli, olis kuulunu tulla fyssa
Taodan olla ihan hiljaaAi siinä mikä kouluaine olet testistä?
Mulle tuli kässä mikä sopii ihan hyvin. Olen kätevä käsistäni.
Noi ei oo yhtään naiselliset, höpsöt eikä kujeilevat.Tällaiset?
Mun ekaluokkalainen kanssa niin kovaa, niin kovaa, ihan jou-jou siinä pihalla. Voi toista. :heart:...sldkjfgaeurybavfl aksjlgqöieru aklsjd jf kläh
Herranmunjeejakiesus |O....:snotty:...sinne ne hyväkkäät män :heart:
Meijen koululaiset :heart: - ja ekaluokkalainen niin coolina, niin coolina - ja tilanne heti hallussa siinä pihalla. Kyllä kait mä siinä enempi tuon nuorimmaisen kans koin sitä ahdistuksen ja orpouden tunnetta kuin hän ! Ja toi vanhempi nyt on niin omassa sarjassaan, sitä siellä nyt ei niin edes näkynytkään kun heti jo omissa piireissään viipotti...tai siis näkyi kyllä kun on niin pitkä mutta siis... - jeesh, änkytän tänään sanan tunnissa!
Ja mulla se muuten herjas äikkää siinä testissä :O
Taodan olla ihan hiljaa
Tämmöisenkin kyöpsis laittoi
Kokeile HS:n testillä: Minkä vuosikymmenen lapsi olet ruokamuistojesi perusteella? - Ruoka - Ruoka - Helsingin Sanomat
Tuossa siis suora linkki.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30173414:
Ei voikaan, hyvä ja monipuolinen taito :xmas:
Minkäs sille voi jos on hyvä käsitöissä.
Mun pitäis kanssa mennä suihkuun ja kauppaan.Plaah oon taas vaan pyöriny ympäri kämppää enkä tiiä mitä tässä tekis. Taijan painua suihkuun.
RennotNoi ei oo yhtään naiselliset, höpsöt eikä kujeilevat.
Hyvää kiitosHuomentaa! Mitäs tänne kuuluu? :wave:
Niinpä. Ihmettelen sitä arvostelua siitä naisesta. Ja pelkkien kuvien perusteella.Kuinkahan monta sivua tuohon "Onko tämä nainen sinusta kaunis?" ketjuun mahtaa tulla.
Eikö ole ihanaa, kun he ovat tuollaisia pärjääviä ja isoja ja menossa mukana olevaisia :heart:Mun ekaluokkalainen kanssa niin kovaa, niin kovaa, ihan jou-jou siinä pihalla. Voi toista. :heart:
Mä en enää viitsi kommentoida tai edes lukea mitään missä on mies1. Muuttaa kaikki ketjut omaksi showkseenKuinkahan monta sivua tuohon "Onko tämä nainen sinusta kaunis?" ketjuun mahtaa tulla.
Aivan.Niinpä. Ihmettelen sitä arvostelua siitä naisesta. Ja pelkkien kuvien perusteella.
Jos mulla olisi blogi niin laittaisin sinne myös tuon tyylisiä kuvia.
Teet ensin kotona kahvit, että piristyt. Sitten jaksat lähteä!Päi ja vää.
Auttakaas mua ihangauheessa ongelmassa.
Mitäs miehen pitäis tehdä ko tekis ihan hirveesti mieli lähteä kahville, mut ko laiskottaa niin vietävästi ettei millään viittis?
:hug:Päi ja vää.
Auttakaas mua ihangauheessa ongelmassa.
Mitäs miehen pitäis tehdä ko tekis ihan hirveesti mieli lähteä kahville, mut ko laiskottaa niin vietävästi ettei millään viittis?