The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...sldkjfgaeurybavfl aksjlgqöieru aklsjd jf kläh :D

Herranmunjeejakiesus |O....:snotty:...sinne ne hyväkkäät män :heart:

Meijen koululaiset :) :heart: - ja ekaluokkalainen niin coolina, niin coolina - ja tilanne heti hallussa siinä pihalla. Kyllä kait mä siinä enempi tuon nuorimmaisen kans koin sitä ahdistuksen ja orpouden tunnetta kuin hän :D! Ja toi vanhempi nyt on niin omassa sarjassaan, sitä siellä nyt ei niin edes näkynytkään kun heti jo omissa piireissään viipotti...tai siis näkyi kyllä kun on niin pitkä mutta siis...:D - jeesh, änkytän tänään sanan tunnissa!

Ja mulla se muuten herjas äikkää siinä testissä :O :D
Mun ekaluokkalainen kanssa niin kovaa, niin kovaa, ihan jou-jou siinä pihalla. :D Voi toista. :heart:

ikiuni
Olet 1970-luvun lapsi!

Sinä harjoittelit arjen matematiikkaa merkkareilla, jotka tulivat markkinoille 1973. Ilotsit, kun merkkarit palasivat kauppoihin 2013.

No niin olenkin. :D

Päi ja vää.

Auttakaas mua ihangauheessa ongelmassa.

Mitäs miehen pitäis tehdä ko tekis ihan hirveesti mieli lähteä kahville, mut ko laiskottaa niin vietävästi ettei millään viittis?
:hug:

Hmmm...se on tehtävä joko niin, että *tumps!* juuri sait napakan potkumuksendeeruksen takalistoosi eli perärumppaseen - mars kaffeen laittoon :D

Tai sitten....ommmm...ommm...*hyvin tasapaksulla äänellä*...nurkkabaarissa havaittu punatukkainen nainen vailla kahviseuraa....nurkkabaarissa havaittu punatukkainen nainen vailla seuraa...nurkkabaarissa havaittu punatukkainen nainen...nurkkabaarissa punatukkainen nainen...nurkkassa punatukkainen....!!!!

Liikututtaako? Niin missään kohdin?

Ja päi ja vää sullekin :D

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä