Muutan sinne. Heti.vain täälläpä on jo kelit jäähtynynnä
aamulla 13 ja päivällä kohoaa 20 nurkille
Muutan sinne. Heti.vain täälläpä on jo kelit jäähtynynnä
aamulla 13 ja päivällä kohoaa 20 nurkille
No enhän tee Mie kyllä pidätän oikeuden muuttaa mieltäni lasten hankinnan suhteen (olen nainen) jos täyspäinen kumppani siihen hommaan sattuis löytymään, mutta kolmekymppiä olis ehdoton maksimi minkä jälkeen en enää suostuis sikiämään.teeppä ite iltatähti nelikymppisenä niin katotaampa onko kerinny tulla räystäänpuotukset ennenkuin se muuttaa kotoa
Puhalla tännekkin viileämpää.meille vähän vähemmän.
kuten sanottu niin se en ollut minä joka tämän meijjän iltatähtiprojektin keksinNo enhän tee Mie kyllä pidätän oikeuden muuttaa mieltäni lasten hankinnan suhteen (olen nainen) jos täyspäinen kumppani siihen hommaan sattuis löytymään, mutta kolmekymppiä olis ehdoton maksimi minkä jälkeen en enää suostuis sikiämään.
Nuoruus menee tässä puolikkaan kanssa, niin olispa tympeetä ellei sais sit aikuisenakaan elää nk omaa elämää jos sittenkin vielä olis kersoja jaloissa. Vanhainkodista en kyllä alkais lapsia saattelemaan maailmalle, no way josé!
teretulemastAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30172627:Muutan sinne. Heti.
Ei oo ko oon herkkulakossa.Suklaa, jäätelö
Banaanilastuja?Ei oo ko oon herkkulakossa.
mennään koko ketjun porukalla sammaan vanhainkottiin ja pietään miittejä sun huoneessa harva se ilta?minä kun oon vanhainkodissa ja höpisen itekseni niin kuulun niihin joilla ei sitten käy kukaan kylässä ei edes lapset kun niitä ei edes ole. hip hei ja hurraa.
*mur*sais tätä lämmintä vielä kuukauden pari jatkua
ei puhettakaan, syyskuun lopulla pitää yölämpöjen mennä nollaan ja päivällä saa olla enintään +10 tai muuten mennee hirvenpyynti taas ihan reisillesais tätä lämmintä vielä kuukauden pari jatkua
taitaa hoitsut olla sitten aika kädettömiä jos tää ryhmärämä sulloutuu samaan huoneeseen...mennään koko ketjun porukalla sammaan vanhainkottiin ja pietään miittejä sun huoneessa harva se ilta?
minkä ne meille mahtaa?taitaa hoitsut olla sitten aika kädettömiä jos tää ryhmärämä sulloutuu samaan huoneeseen...
laittavat meille jotain rauhoittavia kahviin niin että ollaan vaan kuola poskella.minkä ne meille mahtaa?
pannaan vain sumppia pihisemmään ja tytöt antaa pojille pannusta kahvia
otetaan rollaattoriskabat ja kanttaillaan hilpeänä pitkin käytäviäminkä ne meille mahtaa?
pannaan vain sumppia pihisemmään ja tytöt antaa pojille pannusta kahvia
siis ei mitään muutosta nykyolotilaan.laittavat meille jotain rauhoittavia kahviin niin että ollaan vaan kuola poskella.
Hedelmiä sittenEi oo ko oon herkkulakossa.
Meikäläisellä on rauhottavista vain positiivisia kokemuksia, ei niitä kannate pelätälaittavat meille jotain rauhoittavia kahviin niin että ollaan vaan kuola poskella.
entinen ketjulainen "anonyymi" on lupautunu jo ajanottajaksi ja tuomariksiotetaan rollaattoriskabat ja kanttaillaan hilpeänä pitkin käytäviä
mulla on kuola poskella aina kun on moisen naiskauden ympäröimänäMeikäläisellä on rauhottavista vain positiivisia kokemuksia, ei niitä kannate pelätä
Sitä paitsi kuola poskella sitä oltais muutenkin, niin sama kai se on kuolailla rauhallisilla mielillä.