äläkä teeSilläpä en enää iltatähteä tekisikään
Mukavaa työyötäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30172521:Heippa :wave: :kiss: Hyvät yöt kaikille.
Mulla onkin pitkän tähtäimen suunnitelmana odotella kun tuo viimenenkin kupeitteni hedelmä lähtee, myydä kaikki mitä täällä on ja karistaa Suomen pölyt jaloistani. Tän hetken arvion mukaan se tulee tapahtumaan ennenku täytän 45ette kai te mieti jotain eläkettä. harva meistä tulee saamaan, tinkuliini, mitäs jo täällä, eikös sul ollut menoa?
Ei edes ole ketään kenen kanssa tehdääläkä tee
määkään en ollu aikanaan järin innostunu mutta ei ollu voimia vastustaa frukrutin vauvakuumetta
vaikka ei sillä, ihania muksujahan noi on :heart:
älä viitti ees ottaa puheeksi :stick:Miettikää ko ei seisoiskaan enää sitteko muksut muuttaa pois kotoa.
en kyllä muista minkä ikäisiä sulla on mutta mun kersat on 6...19Ei edes ole ketään kenen kanssa tehdä
Enkä siltikään tekisi vaikka olisi
Eikä sun ja mun lapsilla mitään kauhean suurta ikäeroa ole
Mutta onhan meillä vähän ikäeroa
Anteeks.älä viitti ees ottaa puheeksi :stick:
teeppä ite iltatähti nelikymppisenä niin katotaampa onko kerinny tulla räystäänpuotukset ennenkuin se muuttaa kotoaAnteeks.
Mitä sillä enää sitten tekiskään? :OMiettikää ko ei seisoiskaan enää sitteko muksut muuttaa pois kotoa.
En olekaan kertonuten kyllä muista minkä ikäisiä sulla on mutta mun kersat on 6...19
ei sitä koskaan tiiää...Mitä sillä enää sitten tekiskään? :O
Eihän mulla seiso muutenkaanMiettikää ko ei seisoiskaan enää sitteko muksut muuttaa pois kotoa.
mutta kuuluis seisoaEihän mulla seiso muutenkaan
No juu semutta kuuluis seisoa
onhan teilläkin semmonen pikkunen nykäre joka paisuu
Suklaa, jäätelöOmg, meikäläisen kahvihammasta kolottaa uhkaavasti. Mikähän siihen auttais, ko en nyt enää viittis kahvia ku oon pärjänny päivän niin vähällä ja piti vähentää.
Puolihölömöllä ohtaanei sitä koskaan tiiää...
kaluttaa eokon jolla on hankaluuksia saaha unen päästä kiinni?
Puolihölömöllä ohtaan
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30172615:Mie romahan. Huomiseks lupaakin taas 26 astetta näille kulmille |O.
meille vähän vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30172615:Mie romahan. Huomiseks lupaakin taas 26 astetta näille kulmille |O.