The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
Sen verran on olo helpottanu ettei ihan koko aikaa ahista. Välillä tulee vaan semmonen olo ettei henkikään oikeen kule ja meinaa tulla itku. Ja mies. On kans vielä ongelma,seuraus tästä kaikesta muusta, joka on ihan kokonaan miun vikaa mutta en tiiä mitä sille voi tehdä.
:hug:

Mie oon välillä täällä itkenyt ja useampana päivänä ollut kauheet ahistukset. Nyt on vähän parempi olo.
 
Sen verran on olo helpottanu ettei ihan koko aikaa ahista. Välillä tulee vaan semmonen olo ettei henkikään oikeen kule ja meinaa tulla itku. Ja mies. On kans vielä ongelma,seuraus tästä kaikesta muusta, joka on ihan kokonaan miun vikaa mutta en tiiä mitä sille voi tehdä.
:hug:

Mie oon välillä täällä itkenyt ja useampana päivänä ollut kauheet ahistukset. Nyt on vähän parempi olo.
:) :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
kahvikirahvi
Helpottaisko ak.n elämää jos päästäis irti siitä ex-rouvakullan muistosta ja hyväksyis että jos se ei kolmen erovuoden aikana oo vielä tullut toisiin aatoksiin, tuskin se tulee jatkossakaan. Jatkais elämää ja ihmettelis sitten jos/kun se peppi pitkätossu sit tuliskin jossain vastaan.
 
Mut entä jos haluis vaan nukkua? Siis et jos ei haluis leikkiä aikuista tänään?

Vaan ei taida auttaa. *huokaus* Se ois taas tissien tyhjennnys, sitten välipalaa pikkuletulle, minilettusen syöttö ja matkaamaan tekonurmelle. Jos sitä vaikka kentän viereisessä Prismassa tuhlaisi aikaa treenien ajan. Niin ja tietty pitäis jotain safkaakin miettiä.

No onneks huomenna alkaa koulu, sinne menee pikkulettu ja iltapäiväkerhoon sosialisoitumaan. Sit ois ehkä paremmin aikaa siivota ja tehdä ruokaa ja ties mitä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
King Julien The King of Love - YouTube


Runsaasti vaan lovea ja pusipusihanipajhalituksia yhdessä ja erikseen :wave: :D

Ihanan ihanaa maanatain jatkoa, mulla on mukavata - mikä taitaa kyllä johtua hyvin suuresti hyvin minisistä yöunosista :p - oon ehtinyt jo naurattaa naapureita (vai itkikö ne kuitenkin?) sekä vallankin itteäni, puskissa oon ryynännyt ja uudestaankin pitäs joutaa ja jo yhren kerran ollut kiinni kikkuroitteni kanssa omppupuussa :D

Ja iltaan on vielä matkaa :rolleyes:...


Mutta - ihkuisen Julienin mukaan hyvin vapaasti ja sinnepäin suurin piirtein: Mä haluun suudella sua ihan joka kohtase sun iso pääkköse...:rolleyes:...siinä voi mennä kauan aikaa....

:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
...ja kahvinkeittoon :p


Pulassa muuten olen sujuvasti tuon puutarhapläntin kanssa,kun joka tuutista tyrkkää poimittavaa. Omppuja tulee ihan älyttömästi - vissi varma etten pystykykene kaikkia jalostamaan eli lahjoituskasseja sitten liikenteeseen. Mies jo tossa puheli parin puun kaatamisesta mutta en kait mä raaski niistä luopua...vielä...

Tunnelmat tuvassa on semmoiset kihiseväiset :D. Kummasti se jännitys vaan tarttuu, mitenhän lienee aamulla :rolleyes:....sitä voi olla melkoisen hiljaista meininkiä ;)...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Heippa murut. :)
Ihqulle iso halaus ja toki muutkin saa jos haluaa.

Olipa väsyttävä päivä ja pitäisi viellä käydä apteekissa, onneksi on melkein nurkan takana.
 
kahvikirahvi
Joudun harkitsemaan sitä piknikkiä uudestaan, ruuasta ja päiväunista kieltäytynyt (sekä sängystä petivaatteet patjoja myöten repinyt) lapsi alkaa olemaan jo aika ihanalla tuulella.
 
Helpottaisko ak.n elämää jos päästäis irti siitä ex-rouvakullan muistosta ja hyväksyis että jos se ei kolmen erovuoden aikana oo vielä tullut toisiin aatoksiin, tuskin se tulee jatkossakaan. Jatkais elämää ja ihmettelis sitten jos/kun se peppi pitkätossu sit tuliskin jossain vastaan.
Tyttäreni ikäinen neito ei isänsä ikäiselleen opeta mitään. Vaikka tarkoitus on hyvä. Siitä kiitos.

Maailmassa on lasteni lisäksi kaksi elossa olevaa ihmistä joilla on minuun vaikutusvaltaa.

Äitikultani, jonka vuoksi teen mitä vaan mitä laki sallii.
Ja ex- rouvakultani, jonka vuoksi teen mitä vaan.

Olen silti päässyt yli erosta.

Ex- rouvakultani asiat eivät kuulu mulle. En tiedä seurusteleeko nykyään, mut oikeesti toivoisin, että seurustelisi. Muussa tapauksessa hyvä nainen menis ihan hukkaan.

Ja milloin Peppi saapuu satamaan, niin mä en ihmettele. Eikä hän.
 
Kahvikirahvi, toivottavasti muksu rauhoittuu.

Huoh, pitäis laittaa vaatetta päälle ja lähtee sinne apteekkiin,väsyttää. Piti herätä tuntia aiemmin ja rynnätä suihkuun /vessaan ennen kuin vesikatkon piti alkaa 7.30. Ihan turhaan, kun ei sit kuitenkaan tullut vesikatkoa.
 
..huomasitteko muuten, että aamu oli jo viileämpi ja semmoinen *etsii sanaa* mystillisempi :) :heart:

Sieltä se vaan hiiviskelee ja hissuttelee....syksy.

Keltaisia lehtiäkin näköpiirissä ja naapurin pihassa haapa jo niin komeasti punoittelemassa...

Ihan ootan jo puolukkaretkelle pääsemistä, vaikka ne hirvikärpäset on kyllä ihan pashalustoja, mutta se metsän tuoksu ja ne värit :heart:


Kahvi on muuten eriskummallisen maistuvaista mun tekemäksi :O..mitähän tuossa sattui sitä laittaessa....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä