The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mikä se on se juttu mikä vaaditaan tupakoinnin lopettamiseen, motivaatio. Mistä semmosta saa? Mulla loppu tupakit tossa aamulla enkä oo jaksanu hakea lisää. Ei mitään oireita eikä mielitekoja, mutta ei vaan millään huvittais lopettaa. Hmm.
 
IhQ
Mikä se on se juttu mikä vaaditaan tupakoinnin lopettamiseen, motivaatio. Mistä semmosta saa? Mulla loppu tupakit tossa aamulla enkä oo jaksanu hakea lisää. Ei mitään oireita eikä mielitekoja, mutta ei vaan millään huvittais lopettaa. Hmm.
Motivaatio--onks se jotain syötävää?
Vaan nythän siulla on hyvä mahis testata ittees, kuin pitkään pystyt olemaan ilman :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mikä se on se juttu mikä vaaditaan tupakoinnin lopettamiseen, motivaatio. Mistä semmosta saa? Mulla loppu tupakit tossa aamulla enkä oo jaksanu hakea lisää. Ei mitään oireita eikä mielitekoja, mutta ei vaan millään huvittais lopettaa. Hmm.
Misteri on ollu nyt tupakkalakossa, kun sen yhden kaverin äiti on kuolemassa keuhkoahtaumatautiin. Siitä tuli kuulemma motivaatiota...
 
kahvikirahvi
Koskahan ämpäri suvaitsee kysellä poikansa perään. Mahtoko se ymmärtää vähän pieleen kun sanoin viime viikolla sen kiukuttelun yhteydessä etten jaksais kauheasti olla sen kanssa tekemisissä? Huoh sille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä