Ei tällä kertaa.no miehen voi aina haukkua napsia, jos ei muuten niin kaiken varalta
on se jotain kumminkin tehny/jättäny tekemäti
Ei tällä kertaa.no miehen voi aina haukkua napsia, jos ei muuten niin kaiken varalta
:hug:Sen verran on olo helpottanu ettei ihan koko aikaa ahista. Välillä tulee vaan semmonen olo ettei henkikään oikeen kule ja meinaa tulla itku. Ja mies. On kans vielä ongelma,seuraus tästä kaikesta muusta, joka on ihan kokonaan miun vikaa mutta en tiiä mitä sille voi tehdä.
Sen verran on olo helpottanu ettei ihan koko aikaa ahista. Välillä tulee vaan semmonen olo ettei henkikään oikeen kule ja meinaa tulla itku. Ja mies. On kans vielä ongelma,seuraus tästä kaikesta muusta, joka on ihan kokonaan miun vikaa mutta en tiiä mitä sille voi tehdä.
:hug::hug:
Mie oon välillä täällä itkenyt ja useampana päivänä ollut kauheet ahistukset. Nyt on vähän parempi olo.
:hug::hug:
Mie oon välillä täällä itkenyt ja useampana päivänä ollut kauheet ahistukset. Nyt on vähän parempi olo.
Toi on yleensä turhankin totta.no miehen voi aina haukkua napsia, jos ei muuten niin kaiken varalta
Se on kyllä hyvää ja sitä vissiin taijan jo illansuussa ruveta pulputtamaan.oispa mukava keitellä muutama tölkki omppuhillua
vaan kun ne mullukat ei täällä kasva
Tyttäreni ikäinen neito ei isänsä ikäiselleen opeta mitään. Vaikka tarkoitus on hyvä. Siitä kiitos.Helpottaisko ak.n elämää jos päästäis irti siitä ex-rouvakullan muistosta ja hyväksyis että jos se ei kolmen erovuoden aikana oo vielä tullut toisiin aatoksiin, tuskin se tulee jatkossakaan. Jatkais elämää ja ihmettelis sitten jos/kun se peppi pitkätossu sit tuliskin jossain vastaan.
Ostin uuden hiiren kauppareissulla
On parempi. Huomenna tulee kaveri mun seuraksi. =)Ikiunelle myös iso halaus, toivottavasti olo on parempi.
Miten se ikä nyt mihinkään liittyy.Tyttäreni ikäinen neito ei isänsä ikäiselleen opeta mitään. Vaikka tarkoitus on hyvä.
DDR käväisi kylässä???Kahvi on muuten eriskummallisen maistuvaista mun tekemäksi :O..mitähän tuossa sattui sitä laittaessa....
Ei mitenkään.Miten se ikä nyt mihinkään liittyy.