<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Oooooh onnea Liipa <3 En osaa edes kuvitella sitä fiilistä mikä tulee kun plussa joskus tulevaisuudessa tulee, toivottavasti!

Veepu, tervetuloa! Muistankin sinut tuolta odottajista, mukava saada vanhoja tuttuja mukaan!

Wivi, mullakin alkoi muutama päivä sitten terokuuri taasen, tänään itse asiassa kolmas päivä. Oviksesta ei täälläkään mtn tuntemuksia, nyt vain pupuillaan vähintään joka toinen päivä ja toivotaan että ovis tapahtuisi joskus, tai olisi jo tapahtunut! Womanlogin mukaan ovis olisi ollut perjantaina, mutta tiedä tuota! 0_o
 
Oikein paljon onnea Liipa! Toivottavasti me muut tullaan pian perässä :)

Veepu tervetuloa!

Täällä alkoi tänään clomit ja reilu viikon kuluttua seurantaultraan. Jännittää jo nyt tosi paljon ja pelkään hirveästi jos mitään vastetta ei ole ollut. On tää kyllä yhtä jännittämistä ja odottamista näköjään koko kierron läpi... Mulla tuli teroista niin kamalat päänsäryt ja turvotus, että toivon todella ettei niitä montaa kiertoa tarttisi popsia.
 
Onnea Liipa!!!!!!!! :)

Täällä jännittää tiistaina tulevat labrat. Ei voi tehä mitään! Eikä juoda teetä tai kahvia tai syödä rasvasta ruokaa eikä valvoo pitkään tai mitään ku menee sitte hormonit sekasin kuitenkin :p Onko muilta otettu tollee könttänä noita prl, TSH, t4 ja prog arvoja? Montahan putkee tarviivat verta? :S
 
Onko muilta otettu tollee könttänä noita prl, TSH, t4 ja prog arvoja? Montahan putkee tarviivat verta? :S
Ittellä on ollut aika hankalia piikittäjiä kun tuo kilpparit pitäisi kai ottaa ENNEN klo 10 ja prolaktiini taas klo 10 JÄLKEEN. Kerran on ihan sanottu labrassa että otetaan nyt tämä yksi koe ja tule parin tunnin päästä uudelleen :rolleyes: Ihan jees varmaan jos asuisi terveyskeskuksen vieressä...

ON: Pientä parisuhdekriisiä ilmassa, joten en oikein tiedä toivonko että tulis plussa vai olisiko ihan hyvä että olis nega. Katsotaan mitä tapahtuu, tänään kuitenkin olis laskurin mukaan aika alkaa tallettelemaan. Onneksi kotona alkoi nyt puuhommat, latelen töiden jälkeen puita liiteriin, ihanaa aivot narikkaan -työtä eikä tarvi ressaa mitään. Olisi pitänyt tehdä niiiiiin paljon asioita tuon vanhan talon kanssa tänä kesänä, ja onnistuttiin tekemään... No, ei mitään? Aika kurja fiilis, mieskin heräsi tähän vasta kun motkotin ihan kunnolla tuossa pari viikkoa sitten. Tämä kesä on mennyt hänen osaltaan chillaillen, kavereiden kanssa hengaillen ja grillaillen.

Ärsyttää kun mies ja yks miespuolinen ystäväni ovat molemmat sanoneet että mun pitäisi ihan tosissaan motkottaa, valittaa ja käskeä, ei mies muuten tajua. Mutta kun minä en halua olla se motkottava nainen, aaargh! :D
 
Viimeksi muokattu:
Jahas, täällä yrittää vihdoin menkat alkaa, aamulla tuli tippa punaista paperiin mutta siinä kaikki. Ehkä huomenna jo saisi merkata kp1 :) Stressiä kovasti päällä, saa nähdä miten ensi kierto menee. Mietin että testaisinko ovista tikuilla vai en, mitä mielipiteitä täällä asiasta on?
 
Mä PÄÄTIN etten mieti, en testaile enkä käy kuukauteen täällä. Toisin tietty kävi. Oli jäänyt ovistestejä viime kierrosta, niin päätin sit äsken huvikseni testata ja tässä tulos:

image

Ihmettelen suuresti viivan vahvuutta, koska vasta kp10 menossa.
 
Veepu, saattaahan siinä ollakin. Pikkaisen vaan kuva hämää kun on juuri salamavalo kriittisellä paikalla vaikeuttamassa tulkintaa. Mutta kyllä munkin silmään siinä jotain valkeaa viivan tapaista saattaisi olla:)
 
Spukka kyllä ne menkat olivat, kun tuli. Toivottavasti ovulaatio ei tapahdu liian aikaisin, koska siitä ei ole sit mitään hyötyä. Ei viitsi enempää miettiä, alunperin ei pitänyt miettiä ollenkaan mitään tässä kierrossa. xD

Veepu123 kyllä siinä selvä haamu on! Toivottavasti vahvistuu :)
 
Moikka Veepu, taidettiin olla samoihin aikoihin yrityksen odottajissa! Toivottelen sulle lyhyttä oloa täällä yrittäjien puolella, ja jos haamua on uskominen, niin eiköhän näin käy. ;) Peukkuja huomiselle ja testin vahvistumiselle!

Jks:llä varsin vakuuttava ovisviiva! Tuollaisen jälkeen mä en kyllä osaisi olla miettimättä... :D

Pieni toive, lupaavia oireita, pidetään peukkuja!!

Täällä on keskusteltu labroista. Jos teiltä otetaan sekä prolaktiini että kilpparilabrat niin käykää labrassa klo 9 aikoihin. TSH suositellaan otettavaksi 8-10 ja prolaktiini taas 9--> niin se klo 9-10 väli on passeli. Prolaktiinin kanssa kannattaa muistaa, että ei seksiä tai rintojen koskemista 24h ennen näytteenottoa, muuten voi tulla virheellinen tulos. Taitavat ottaa kahteen eri putkeen.

Mullakin olisi tsh, t4v, prl odottamassa jo alkuvuodesta. Prolaktiini oli jossain vaiheessa koholla, mutta käytin silloin e-pillereitä. Kilpparin vajaatoimintaa oon epäillyt itselläni pitkään, mutta aina on viitearvoissa arvot niin mitään ei ole tehty *huokaus*... Labrassa käymiseen on vaan muka todella hankala löytää sopivaa aikaa, kun labrakäynti klo 9 ei ole ihan niin helposti toteutettavissa aina. Progesteronia multa ei olekaan hetkeen otettu jos ollenkaan, sekin olisi kyllä mielenkiintoista testauttaa.

Mulla on tänään ehkä ovispäivä. Menkkamaiset juilimiset alkoivat jo yöllä. Nyt mennään siis kp18 eli aikalailla näköjään näihin päiviin ovis osuu.

Spukka, päivitelläänkö yhdessä? Tai mä voisin ainakin välillä jelppailla, kun en haluaisin yksin olla päivittäjänä. :)
 
Viimeksi muokattu:


Maanantai 11.8.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->


KP 30 -->

pieni toive........24............38/37...3/1(ku jälkeen).........02/14............3.
Chuislean.........21............35/28-30.........1.................07/14............1.

KP 20 -->

Minisport.........28.............25/34...............12................08/13.........1.
Spukka............20+...........22/??...............3.................04/14..........1.
{anskutin}.......30.............20/27-31..........4.................05/14..........2.
SJ...................23............20/28(?)......4/3(km jälk.).....12/13............1.
Norna..............30.............20/28-30.........1..................07/14..........1.

KP 10 -->

Empuska..........22............18/27...............10...............11/13...........1.
FantaViona.......27............18/??................3................06/14...........1.
Wivi................25............16/28-44...........7/3(trlt)........01/14...........1.
Päärynärouva....34............16/28................2................07/14...........4.
heikkulin...........27............15/25-30............1................07/14...........2.
carna...............26............14/27-30............4................04/14...........1.
KultaSieni.........28............10/27.................5................04/14...........1.
Jks14...............27............10/28-30............8................01/14............?

KP 1 -->

Hep87..............27.............6/??...............2..............05/14............1.
jammaillen.......24.............3/??..............5.................02/14............1.

Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5.............03/14............1.
Bella-...............21................../26-29...........5.............01/14.............1.
Katey..............25..................../39...............3.............12/13...........1.
kiskisnami..........23................./30-35...........2.............02/14.............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:



Päärynärouva (dpo 6)
SJ (dpo 3)
heikkulin (dpo 2)
FantaViona (dpo 0)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Elokuu
Uimis (yk6)
Liipa (yk7/3 km jälk.)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
FantaViona! Det passar bra! Tai jotain sinnepäin peruskouluruotsilla :D Kiitos mahtavasta "labrapaketista", sain varattua labraan ajan 9.30 nii sittenhän sen näkee.... Huiii :S Miestä vähän harmittaa tuo tissikielto, mut man's gotta do what man's gotta do! ;D
 
Hei kaikki! Mä oon täältä pysytelly pois samoin kun Jks14, mutta testailtu on täälläkin ovista. Mä en meinannu ees testailla ku mies on työreissulla, mutta nyt oon jotenkin eläny pienessä toivossa että ovis tulis vasta ihan loppuviikosta ku mies palaa perjantaina. Tän aamun testi oli ainaki vielä ihan hailakkaakin hailakampi, joten toivoa vielä on. Jks14 eihän tuo vielä ihan tasavahva viiva ollu? jospa se tasavahva tulis vasta huomenna ja sittenhän ovis voi olla vatsa 2 päivää myöhemmin eli sehän tarkottas ovista kp13 mikä on ihan normaali :) Tai vaikka se lh huippu oliski tänään niin ovishan voi olla tosiaan vasta ylihuomenna eli kp12 mikä on ihan ok kai? :) tsemppistä!

Veepu123
selkeä haamu :)
 

Yhteistyössä