ikiuni
Riippuu vähän paikasta. Jos on tanssipaikka niin siellä joutuu huutaa tai puhua lähekkäin.sitäpaitsi, baarissa ei voi juuri keskustella kun siellä on niin tajuton meteli
Riippuu vähän paikasta. Jos on tanssipaikka niin siellä joutuu huutaa tai puhua lähekkäin.sitäpaitsi, baarissa ei voi juuri keskustella kun siellä on niin tajuton meteli
Mä en lähe esim työporukan kanssa mihkään jatkoille koska se on aina joku Apollo tai Tiger joihin mua ei saa köysissäkään ja sit porukka haihtuu kuka minnekinMinusta on ihan hiton outoa, että jos kaveriporukalla kokoontuu illanviettoon, niin joku ihmeen pakkomielle on aina jossain kohti lähteä sinne ravintolaan.
Mä suosittelen limun lipittämistä.Voi helvetti että on karmee olo,väkisin yritän syödä jugurttia mutta yöh:x ja ei voi mitään mut virallinen itkkupilli itkee nyt kun on niin paha olo.Tärisee vaan,huonosti taas söin niin ehkä siitä johtui.
Tämä.Mä en lähe esim työporukan kanssa mihkään jatkoille koska se on aina joku Apollo tai Tiger joihin mua ei saa köysissäkään ja sit porukka haihtuu kuka minnekin
Niin mullakin :wave:On mullakin ollut joskus silleen että en saanut sitä ketä halusin. :|
Oman kaveriporukan kanssa kokoonnutaan mieluummin aina jonkun luo, tehdään yhdessä ruokaa ja jutellaan siinä samallaTämä.
Eikä ole yhtäkään suosittua menomestaa missä voisi porukalla jutella, sit se on pareittain huutamista ja ihmiset hajoaa kuin jokisen eväät ympäriinsä raflaa ja sitten lähtee omia aikojaan muualle.
No nyt tuli valheita läjä. Sen verta kaanis naane.Niin mullakin :wave:
Tykkäisit mun nurkkabaaristani.Mä tykkään semmmosista räkäläbaareista missä ei oo ihmisiä paljoa eikä kovaa meteliä. Just joku laitakaupungin paikallinen on jees jos on pakko baariin päästä.
aijaa..No nyt tuli valheita läjä. Sen verta kaanis naane.
Eikä tullut!No nyt tuli valheita läjä. Sen verta kaanis naane.
Miulle tulee jossain vaiheessa iltaa aina semmonen olo että haluis baariin mutta nekin vähät kaverit mitä on, on alkaneet suosia "sauna/paljuilta"-tyyppistä toimintaa...: /Riippuu vähän paikasta. Jos on tanssipaikka niin siellä joutuu huutaa tai puhua lähekkäin.
ei oo kun sokeritonta ja se maistuu nyt pahalta,maito maistuu. mut nyt meen ottaa tirsat.Mä suosittelen limun lipittämistä.
Minäki tunnustan. Eiköhän kaikkille oo käyny joskus noin.Niin mullakin :wave:
Kyllä mä ainakin ihan yleisesti puhuinMinäki tunnustan. Eiköhän kaikkille oo käyny joskus noin.
Lisöys, puhuttiinko tässä muuten yleisesesti vai baariseuralaisista?
Miks?Kyllä mä ainakin ihan yleisesti puhuin
(mulla on katkera muisto lukiosta, kun se poika tykkäskin mun kaverista :'( )
No siks saatana.Miks?
Ihan yleisesti. Olin ihan vakavasti kiinnostunut.Minäki tunnustan. Eiköhän kaikkille oo käyny joskus noin.
Lisöys, puhuttiinko tässä muuten yleisesesti vai baariseuralaisista?