The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minusta on ihan hiton outoa, että jos kaveriporukalla kokoontuu illanviettoon, niin joku ihmeen pakkomielle on aina jossain kohti lähteä sinne ravintolaan.
Mä en lähe esim työporukan kanssa mihkään jatkoille koska se on aina joku Apollo tai Tiger joihin mua ei saa köysissäkään ja sit porukka haihtuu kuka minnekin
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Voi helvetti että on karmee olo,väkisin yritän syödä jugurttia mutta yöh:x ja ei voi mitään mut virallinen itkkupilli itkee nyt kun on niin paha olo.Tärisee vaan,huonosti taas söin niin ehkä siitä johtui.
 
Mä en lähe esim työporukan kanssa mihkään jatkoille koska se on aina joku Apollo tai Tiger joihin mua ei saa köysissäkään ja sit porukka haihtuu kuka minnekin
Tämä.

Eikä ole yhtäkään suosittua menomestaa missä voisi porukalla jutella, sit se on pareittain huutamista ja ihmiset hajoaa kuin jokisen eväät ympäriinsä raflaa ja sitten lähtee omia aikojaan muualle.
 
Tämä.

Eikä ole yhtäkään suosittua menomestaa missä voisi porukalla jutella, sit se on pareittain huutamista ja ihmiset hajoaa kuin jokisen eväät ympäriinsä raflaa ja sitten lähtee omia aikojaan muualle.
Oman kaveriporukan kanssa kokoonnutaan mieluummin aina jonkun luo, tehdään yhdessä ruokaa ja jutellaan siinä samalla
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
kahvikirahvi
Mä tykkään semmmosista räkäläbaareista missä ei oo ihmisiä paljoa eikä kovaa meteliä. Just joku laitakaupungin paikallinen on jees jos on pakko baariin päästä.
 
Päi ja vää.

Joku loppasuinen tärpästikkeli on käyny juomassa kaikki sihijuomani???

Menenkö siis ensin lähikauppaan hakemaan täydennystä, vai menenkö ensin nurkkabaariin ja vasta sitten lähikauppaan hakemaan täydennystä?

Ei näin pyhänä pitäis joutua miettimään noin vaikeita asioita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä