aloittaja-ap
Huoh. Kirjoitin tuonne aikaisemmin johonkin viestiin jo, että miehen väsymys lapsiin on ilmennyt viime aikoina kun remppaprojekti on päässyt paremmalle tolalle ja hän on joutunut olemaan kotona uhmaikäisten lasten seurana (sanotaan nyt, että tämän vuoden aikana suunnilleen) ja kirjoitin myös, että minun toivoni lapsen saamisesta hyytyi jotakuinkin samoihin aikoihin kun hormonitoiminta taas pahentui.
Ei tää nyt mene ihan niin että mun mies on ollut väsynyt ja mä vaan väkisillä siitä huolimatta olen lasta tässä itsekkäästi halunnut. Tätä väsyneisyys termiä hän käytti itse eilen, ei ole sitä koskaan ennen käyttänyt. Toisaalta on hyvä, että tunnustaa asian, minkä olen jo keväällä/kesällä huomannut ja jonka eteen olen yrittänyt asioita jo tehdä.
Ei tää nyt mene ihan niin että mun mies on ollut väsynyt ja mä vaan väkisillä siitä huolimatta olen lasta tässä itsekkäästi halunnut. Tätä väsyneisyys termiä hän käytti itse eilen, ei ole sitä koskaan ennen käyttänyt. Toisaalta on hyvä, että tunnustaa asian, minkä olen jo keväällä/kesällä huomannut ja jonka eteen olen yrittänyt asioita jo tehdä.
Tavallaan ihmettelen sitä, attä ap on tiennyt minkälaisen miehen kanssa elää, ja miten väsynyt ja lapsiin uupunutu mies on, ja mies on vielä ilmoittanut ettei halua lisää lapsia. Silti ap on tietoisesti halunnut tämän miehen kanssa lisää lapsia, kuumeillut pari vuotta ja sen jälkeen jättäny asian vähintäänkin sattuman varaan.
On kummallista, että nyt ap sitten ihmettelee, miksi tulevan lapsen isä on sellainen, jollainen on aina ollutkin.
Miehen olisi ollut syytä ehkäistä, kun ei lasta halunnut, mutta ap:n olisi ollut yhtälailla ollut syytä ehkäistä, jos ei halunnut lasta tuollaiselle miehelle ja noihin olosuhteisiin. Sehän oli ihan ap:n valinta, että on nyt raskaana tuossa tilanteessa; olisihan hän voinut sen estää. Jos ei sitten itse syömällä pillereitä, niin ainakin ostamalla ne kondomit.