ikiuni
Tehdään näinmulla menee johki puolen yön silmään ennenkö vapaudun
juokaa ittenne ensin kauniiksi niin mää liityn sitte seuraan
Tehdään näinmulla menee johki puolen yön silmään ennenkö vapaudun
juokaa ittenne ensin kauniiksi niin mää liityn sitte seuraan
On se muuttunut niin omituiseksi. :xmas:En meinannu tunnistaa Famipalaa ensin.
Yh:x en tykkää. Mä tykkään masukkaista miehistä
Eiks myrkyttäessä pitäs poistua paikalta joksikin aikaa?:wave:
oon eilen ja tänään ollut tappopuuhissa...ampiaisia listinyt! Huomenna haettava myrkkyä lisää.Miksei ne keksi hajuttomia myrkkyjä,noista tulee pää kipeeks..nyt sitä ainetta on verhoissakin: /
Juuh, ensin ajattelin, että on uus tyyppi mustunut ketjuun,piti kahtoo uuvestaan.On se muuttunut niin omituiseksi. :xmas:
En mäkään noin lihaksikkaasta tykkää.Yh:x en tykkää. Mä tykkään masukkaista miehistä
Juuh, ensin ajattelin, että on uus tyyppi mustunut ketjuun,piti kahtoo uuvestaan.
Ampiaisjoukkomurha :'(:wave:
oon eilen ja tänään ollut tappopuuhissa...ampiaisia listinyt! Huomenna haettava myrkkyä lisää.Miksei ne keksi hajuttomia myrkkyjä,noista tulee pää kipeeks..nyt sitä ainetta on verhoissakin: /
mä mihinkään poistu ,mulla on partsin ovia auki.Eiks myrkyttäessä pitäs poistua paikalta joksikin aikaa?
en uskalla. kiljun täällä muutenkin yksinäni kun joku tollanen pölähtää sisään.mää pyytäisin sisältä ampparit ikkunasta lasilla ja paperilla
btw ainoa elävä osa hiuksessa on sen juuri siellä päänahan sisällä oleva tuppi ja karvannostattaja lihas.No ohan se nyt kuulkaas pojat niin, että jos latvat on huonossa kunnossa niin se syö tukan elinvoimaa, joka puolestaan paranee kun sen kuolleen osan niksasee pois. Toki se on ihan hiuksista kiinni kuinka nopsaan ne kasvaa, mutta kuolleen tukan leikkaaminen voi kyllä edesauttaa sitä. Ni kerta.
t. parturikampaajan tytär.
No kai mäkin vanhmepana voisin nuoremman kumppanin ottaa, mut en mä nyt viitsis mitään lastentarhaikäisiä alkaa pokailemaan