kahvikirahvi
No nyt en nuku enää ikinä :x
Panisin. Siis ihan vaan kokeilumielessä.
Vois sitä vähän kokeilla.Panisin. Siis ihan vaan kokeilumielessä.
Mä en vois olla 15v. vanhemman kanssa. Pari vuotta vielä menis mutta että olisin jonkun 59v. kanssa. Melkein mun vanhempien ikäluokkaa. :OOlen vähän järkyttynyt ikiksen kommentista tohon ikäeroketjuun :O
N. 60v. elää erilaista elämää kuin mä. Enkä ole ns. tyypillinen neljäkymppinen nainen. :xmas:No sit meidän ei kannata ottaa puheeksi tsadilaisen tai kitaramiehen ikää
Mun mielestä ikä ei oo tärkee jos molemmat on täysikäisiä. No okei, oma raja menis ehkä siinä ettei olis mun vanhempia vanhempi. Muuten ei väliä jos on kiva tyyppi.
Mää oon nyt ihan sekaisin kun oot ihan eri näköinen |O.
Kyllästytti se vanha niin laitoin nyt tuon
Sama täällä :|Mää oon nyt ihan sekaisin kun oot ihan eri näköinen |O.
Ei se tartte samanlaista elämää elääkään jos kemiat kohtaaN. 60v. elää erilaista elämää kuin mä. Enkä ole ns. tyypillinen neljäkymppinen nainen. :xmas:
Makunsa kullakin. Aina parempi jos mies on vähän nuorempi. En oo koskaan tykästynyt vanhempiin miehiin.Ei se tartte samanlaista elämää elääkään jos kemiat kohtaa
Niin ja se taisit olla sinä, joka keksi myös DDR:n. Onpas mulla jo monta nimeäKyllä mulla tosta tulee ekana mieleen bändi.
(ei tosin kauaa menny hoksata sitä toista mielleyhtymää )
Panisin. Siis poikaparalle paidan päälle, täällä ei tarkenis nuin vähissä roikistella.
Entäs miehet joille "kelpaa" vain itseään nuoremmat naiset?ikis on ikärasisti mutta sillä on varaa siihen
no mitä niistä?Entäs miehet joille "kelpaa" vain itseään nuoremmat naiset?
Mulla on taas päinvastoinMakunsa kullakin. Aina parempi jos mies on vähän nuorempi. En oo koskaan tykästynyt vanhempiin miehiin.
Nääh, antaa olla. Ei jaksa aiheesta tämän enempää. Ei mua kuitenkaan voi sanoa ikärasistiksi. Minkäs sille voi jos vanhukset ei kiinnosta millään tavalla.no mitä niistä?
Kaikille löytyy ottajia. =)Mulla on taas päinvastoin
Pitäs aika ja paikka sopia. Mun tekis mieli käydä jossain syömässä. En oo pitkään aikaan käynyt missään.Eiköhän kaikki saa tykätä ihan mistä/kenestä ite haluaa. Ei aleta riitelemään.
Mennäänkö hei sitten piknikille tai jotain ko on se miitti? Ja onks sille mitään aikataulua tai paikkaa suunniteltuna?