ikiuni
Nyt ei mee mikään alas.kumoa kylmä kalja kurkkuusi
kapula kaikkoaa
Nyt ei mee mikään alas.kumoa kylmä kalja kurkkuusi
kapula kaikkoaa
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30156498::x :hug:.
juo väkisinNyt ei mee mikään alas.
Vois kai sitä kokeilla.juo väkisin
Sain vielä paremmanki :3 Nyt ei tartte hetkeen räpsiä kuvia taas.ainaski veiskuuppiin olit onnistu näppäämään hyvän selfien
Kankkusen parantaminen juomalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen pieraisemalla.juo väkisin
Kyllä mulla tosta tulee ekana mieleen bändi.Jotenkaan en yhtään tätä nimimerkkiä keksiessäni tullut ajatelleeksi, että se tietty vääntyy tupla-Deeksi . Jos olisin sen tajunnut, niin ehkä olisin valkannut jonkun muun nikin :ashamed:
Mua väsyttäis mutta ei pysty nukkuu päikkäreitä. Eilen menin nukkuu myöhään ja nukuin huonosti.Taas piti sit nukkua päikkärit.
Kahvia.
Mie menin ajoissa ja heräsin ajoissa, nukuinkin hyvin. Mikähän kestoväsymys on päällänsä?Mua väsyttäis mutta ei pysty nukkuu päikkäreitä. Eilen menin nukkuu myöhään ja nukuin huonosti.
En tiedä. Kuumuus?Mie menin ajoissa ja heräsin ajoissa, nukuinkin hyvin. Mikähän kestoväsymys on päällänsä?
Juu, ei tätä jaksais enää. Onneks on loma niin ei tarvi töissä heilua.meikä alakaa kans olla meleko valmis tässä hiivatin kuumuudessa
No kun täällä ei oikein oo edes kuuma, on sopivan lämmin.En tiedä. Kuumuus?
Epistä :O Meikä ei jaksa tehdä muuta ko istua tuulettimen läheisyydessä. :snotty:No kun täällä ei oikein oo edes kuuma, on sopivan lämmin.
No, sama se miksi väsyttää ku väsyttää silti Mutta kahvi on hyvää.
Best friend forevermikä on bff?
bestiality for futuremikä on bff?
Tuo on urbaani myytti.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30156882::wave:
Tehtävät palautettu ajallaan, nyt pitäis nauttia tästä viimmesestä lomapäivästä. Josko menis kirjan kanssa tuonne nurtsille ja josko samalla kärventäis itteensä.
Niin ja nyt ois uus väri tukassa, mutta aika kaukana tää on ruskeesta.. tuli ihan liian tummaksi. Ja samalla kertaa leikattiin hiuksia, josko hiukset sit kasvis taas nopeempaa.
niimpä, tiettävästi hiukset kasvaa juuresta ei latvastaTuo on urbaani myytti.
Höpö höpöTuo on urbaani myytti.