The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Melkein samannäköinen oma kotitalonikin on ja leikkimökki yhä pihassa :)
Ainoa että talon on annettu rapistua maalauksistaan : /
14v sitten vanhempani muutti siitä pois.
Meidän pihaan tuli iäkkäämpi nainen fillarilla jokunen vuosi sitten, pyyteli kovin anteeksi kun tälleen tunkee mutta että hänen isänsä on tän talon rakentanut ja hän on täällä syntynyt ja kasvanut. Nyt tuli kurkistamaan onko tää purettu. Tottakai tiputin puutarhahanskat siihen paikkaan ja kutsuin rouvan tupatarkastukselle. Tätiparalle tuli kyyneleet silmiin kun vintillä oli vieläkin heidän piirtämä tikkataulu ja kun tää on säilytetty niin alkuperäisessä kunnossa. Putket, sähköt, kylppärit ja keittiö on tottakai rempattu ihan uusiksi mutta yläkerran makkareissa on edelleen samat lautalattiat ja 50-luvun paneelit
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mä kävin kuumassa suihkussa niin virkisti,ei hikoo tällä hetkellä yhtään viilee suihkuhan saa vaan hien virtaamaan,eka normisti suihkussa mut lopuksi sit kuumaalle ja pikanen pyrähdys niin autto.Nyt on paaaaljon parempi olo.
 
Meidän pihaan tuli iäkkäämpi nainen fillarilla jokunen vuosi sitten, pyyteli kovin anteeksi kun tälleen tunkee mutta että hänen isänsä on tän talon rakentanut ja hän on täällä syntynyt ja kasvanut. Nyt tuli kurkistamaan onko tää purettu. Tottakai tiputin puutarhahanskat siihen paikkaan ja kutsuin rouvan tupatarkastukselle. Tätiparalle tuli kyyneleet silmiin kun vintillä oli vieläkin heidän piirtämä tikkataulu ja kun tää on säilytetty niin alkuperäisessä kunnossa. Putket, sähköt, kylppärit ja keittiö on tottakai rempattu ihan uusiksi mutta yläkerran makkareissa on edelleen samat lautalattiat ja 50-luvun paneelit
Voi että, varmasti tuli muistoja :heart:
Meidänkin talon oli pappa rakentanut 50-luvulla ja vanhempani osti sen papalta :)
Remppaahan siihenkin paljon tehtiin :)
 
eiks kamerasta saa siirrettyä kun kertaalleen kuvat koneelle? meni yks kuva vähän vituiks kun yritin vähän rajata ja muutenkin muokata niin nyt se tallentu sellasenaan koneelle niin miten mä saan sen enää alkuperäseen muotoon kun ei siitä jäänytkään sitä alkuperästä versiota. Niin jos nyt siirrän kamerasta uudelleen niin siirtyykö ne enää kun on kerran siiretty?
:attn:
 
Ennätyslukema mittariin! Lapissa tehtiin tänään säähistoriaa
Julkaistu: 5.8.2014 19:35

Sää Ilmatieteen laitoksen mukaan Lapissa tehtiin tiistaina suomalaista säähistoriaa.
Ilmatieteen laitos twiittasi illalla, että Lapissa mitattiin ensimmäistä kertaa mittaushistoriassa elokuussa yli 30 astetta. Ivalon lentoaseman mittari nousi 31,2 asteeseen.
Aiheesta lisää pian. IS
 
Mun vanhassa puhelimessa kun kuvaa muokkas niin pystyi tallentaan uutena kuvana ja vanhakin jäi.
Tässä nykyisessä "vaihtuu" se kuva eli alkuperäinen häviää.
kyllä mullakin puhelimessa voi mut nyt kuva on otettu digikameralla ja siirretty koneellee ja koneella muokkasin mut meni pipariks mut siihen tallentu nyt vaan se uus muokattu kuva,vanha ei jäänyt. ja oon joskus uudelleen yrittänyt kamerasta konelle niin ei oo onnistunut kun ilmottaa et kuva on jo olemassa.
 
kyllä mullakin puhelimessa voi mut nyt kuva on otettu digikameralla ja siirretty koneellee ja koneella muokkasin mut meni pipariks mut siihen tallentu nyt vaan se uus muokattu kuva,vanha ei jäänyt. ja oon joskus uudelleen yrittänyt kamerasta konelle niin ei oo onnistunut kun ilmottaa et kuva on jo olemassa.
kas kun niillä on sama nimi

nimeä uudelleen tai poista epäonnistunu kuvatus niin jopa pelittää
 
Iltoja!

Suhteellisen rankka päivä takana. Ja hikinen! Sissus sentään.
Nyt vasta oon iltaruokaa kokkailemassa :D
Kaik kotityöt onkin ollut paitsiossa pari päivää... :whistle:

Onneksi huomisen saa olla kotona vaan ja laitella vauvajuttuja valmiiksi,
ressikin alkaa ehkä tästä helpottaan.
Jos sen nyytin joutuu maanantaina "ottamaan" pihalle, niin sitten joutuu.
Sitpähän on sekin osuus ohi :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Meil on muksut sängyissään sipisemässä.
Ite taijan etsiä iltapalasta ja kaadun sohvalle kattomaan HIMYM:a uudestaan alusta :D
Öitä siis ja kauniita unia!

Pikkisen taas ahistaa, noinko miusta ikinä tulee kunnollista kuskia.
Huomenna ja to teoriaa, pe ajotunti. Huoh, pitkäänköhän tästäin aiheesta pitää stressiä repiä..riittäis jo, ettei pää halkea. (vaikka tiiän että pitkään !koska oon mie):kieh:
 
Iltoja!

Suhteellisen rankka päivä takana. Ja hikinen! Sissus sentään.
Nyt vasta oon iltaruokaa kokkailemassa :D
Kaik kotityöt onkin ollut paitsiossa pari päivää... :whistle:

Onneksi huomisen saa olla kotona vaan ja laitella vauvajuttuja valmiiksi,
ressikin alkaa ehkä tästä helpottaan.
Jos sen nyytin joutuu maanantaina "ottamaan" pihalle, niin sitten joutuu.
Sitpähän on sekin osuus ohi :D
Niinpä, eikä tarvitse enää miettiä että koskakohan :)
 
Meil on muksut sängyissään sipisemässä.
Ite taijan etsiä iltapalasta ja kaadun sohvalle kattomaan HIMYM:a uudestaan alusta :D
Öitä siis ja kauniita unia!

Pikkisen taas ahistaa, noinko miusta ikinä tulee kunnollista kuskia.
Huomenna ja to teoriaa, pe ajotunti. Huoh, pitkäänköhän tästäin aiheesta pitää stressiä repiä..riittäis jo, ettei pää halkea. (vaikka tiiän että pitkään !koska oon mie):kieh:
Älä suotta ressaa :)
Rennolla mielellä vaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä