kahvikirahvi
Jos ajotunnit on alkanu ihan hyvin, niin miksipä ne yht'äkkiä huonompaan enää alkais menemään? Höpsö ihku :kiss:
Liikaa plussallaKippis
Koht pitää ladata kännyä. Mikähän kun akku hupenee nopeesti.
:O miulla joku koira haudattuna. Ei kai :saint:.En ole koskaan maistanut.
Ellei tässä ole joku koira haudattuna
Ei tietenkään koskaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154910::O miulla joku koira haudattuna. Ei kai :saint:.
Mutta tässä ei ollut oikeasti. Ihan tarkoitin juurikin jääkahvia .
namin näköistäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154963:Ja jos oikein herkkua haluaa niin kipittää sellaiseen mäkkäriin mikä myy näitä syntisen hyviä frappeja. Ihan pieni kermavaahto keko päällä .
OMG. :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154963:Ja jos oikein herkkua haluaa niin kipittää sellaiseen mäkkäriin mikä myy näitä syntisen hyviä frappeja. Ihan pieni kermavaahto keko päällä .
On se . Ei kärsi kovin usein tuolla vaan herkutella .namin näköistä
*kaivaa jo mäkkärin sivuja esille*OMG. :O
Pakko saaha
Vauva tahtoo |O.OMG. :O
Pakko saaha
Onneksi ei ole mäkkäriä kauhean lähelläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154972:On se . Ei kärsi kovin usein tuolla vaan herkutella .
Eikä näitä myydä käsittääkseni joka mäkkärissä. Meidän lähi putiikissa ei ole myynnissä. Joutuu lähtee kauemmaksi. Ja ihan hyvä niin .Onneksi ei ole mäkkäriä kauhean lähellä
Tarpeeksi lähellä kuitenkin
Nii.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154975:Vauva tahtoo |O.
Kuulostaa oikein hyvältä .Mä tein ihan vaan silleen että laitoin vahvaa kahvia jääpalamuottiin, sit muutama kuutio lasiin, teelusikallinen sokeria, ja kylmää maitoa päälle. Nam Varmaan olis ollut vielä parempaa jos olis tajunnut jäähdyttää sen mukin eka.
Parempi ehkä niinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154988:Eikä näitä myydä käsittääkseni joka mäkkärissä. Meidän lähi putiikissa ei ole myynnissä. Joutuu lähtee kauemmaksi. Ja ihan hyvä niin .
Ei toiselta voi kieltää. Tulee vielä traumoja :snotty:.Nii.
Siis NIIN JUST, en minä tartteis, mut vauvalle tuli kauhia himo :snotty:
On muuten oikeesti tosi hyvää, namskis. Tätä taidan alkaa juopiskelemaan jatkossakin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154995:Kuulostaa oikein hyvältä .
Pitäähän kahvikirahvin osata tehdä kaikenlaisia kahvejaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154995:Kuulostaa oikein hyvältä .
No en mä oikeesti osaa Kunhan kokeilin kun ei kärsiny juoda enää kuumaa.Pitäähän kahvikirahvin osata tehdä kaikenlaisia kahveja
No en mä oikeesti osaa Kunhan kokeilin kun ei kärsiny juoda enää kuumaa.