Joo. Eipähän tuollaisista nyt mitään isoa juttua sille tule mutta kuitenkinMoro :wave:
Famipala, hyvä kun saivat tyypin kiinni.
Joo. Eipähän tuollaisista nyt mitään isoa juttua sille tule mutta kuitenkinMoro :wave:
Famipala, hyvä kun saivat tyypin kiinni.
En ole koskaan maistanut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154341:Jääkahvi on kyllä helteellä hyvää .
Ei mitään, mitä ei pieni hali ja pusu oikeaan paikkaan auttaisi vähäsen.: / No johan on yhel ja toisella kökköä ilmassa, päivässä tai elämässä meneillään..:hug:
Iiiiiisot halituspusitukset kaikille :hug::kiss:
Oi kun kivaaMutta kuuluu päivään jotain hauskaakin. Kävin sitten samalla kun oltiin liikenteessä näyttämässä muksulle lapsuuden pihapiirin. Vanha naapuri tuli vastaan ja halattiin. Olen muuttanut pois sieltä muistaakseni 25 v sitten ja pihassa on vieläkin useampi tuttu naapuri.
Mulla ollut ihan hyvä päivä: / No johan on yhel ja toisella kökköä ilmassa, päivässä tai elämässä meneillään..:hug:
Iiiiiisot halituspusitukset kaikille :hug::kiss:
Mä en sitä edes kenellekkään suosittelis.Mulle riitti yks kerta.Zalandoa en oo koskaan kokeillu, tuskin tuun koskaan kokeilemaankaan.
Teki mieli rimputtaa ovikelloa ja pyytää päästä kylään. Pihassa oli vielä isäni kokoama leikkimökki. Paljon palautui yhteisiä pihaleikkejä mieleen. Tuli vähän sellainen haikea olo ja haluaisin muuttaa sinne takaisin.Oi kun kivaa
Mäkin olen joskus mennyt oman kotitaloni ohitse
se siirtopumppu ei ole oikein kallisok, suodatin just vaihdettiin ja siirtopumppu taitaa olla aika kallis vaihtaa.
Mulla kans Tein halkoja, imuroin, leikin koirien kans. Mr Mytty haki mun uuden patjan ja tää on tosi mukava. Tehtiin hyvää ruokaa, uunijuureksia ja pihviä, ja ystävä oli syömässä. Katottiin GoT:ta.Mulla ollut ihan hyvä päivä
Tänks, mä ehdotan tätä miehelle.se siirtopumppu ei ole oikein kallis
tää oli ihan varmasti joku kompa tai muunlainen huijaus!Who wants to see mahboob
Melkein samannäköinen oma kotitalonikin on ja leikkimökki yhä pihassaTeki mieli rimputtaa ovikelloa ja pyytää päästä kylään. Pihassa oli vielä isäni kokoama leikkimökki. Paljon palautui yhteisiä pihaleikkejä mieleen. Tuli vähän sellainen haikea olo ja haluaisin muuttaa sinne takaisin.
Ostat sen ja kunnostat?Melkein samannäköinen oma kotitalonikin on ja leikkimökki yhä pihassa
Ainoa että talon on annettu rapistua maalauksistaan : /
14v sitten vanhempani muutti siitä pois.
mitkä on maHboobsit? manboobsit kyllä tiedänWho wants to see mahboob
:hug: :kiss: johonkin :snotty:Ei mitään, mitä ei pieni hali ja pusu oikeaan paikkaan auttaisi vähäsen.