The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta kuuluu päivään jotain hauskaakin. Kävin sitten samalla kun oltiin liikenteessä näyttämässä muksulle lapsuuden pihapiirin. Vanha naapuri tuli vastaan ja halattiin. Olen muuttanut pois sieltä muistaakseni 25 v sitten ja pihassa on vieläkin useampi tuttu naapuri.
Oi kun kivaa :)
Mäkin olen joskus mennyt oman kotitaloni ohitse :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
eiks kamerasta saa siirrettyä kun kertaalleen kuvat koneelle? meni yks kuva vähän vituiks kun yritin vähän rajata ja muutenkin muokata niin nyt se tallentu sellasenaan koneelle niin miten mä saan sen enää alkuperäseen muotoon kun ei siitä jäänytkään sitä alkuperästä versiota. Niin jos nyt siirrän kamerasta uudelleen niin siirtyykö ne enää kun on kerran siiretty?
 
Mulla ollut ihan hyvä päivä :)
Mulla kans :) Tein halkoja, imuroin, leikin koirien kans. Mr Mytty haki mun uuden patjan ja tää on tosi mukava. Tehtiin hyvää ruokaa, uunijuureksia ja pihviä, ja ystävä oli syömässä. Katottiin GoT:ta.

Nyt ku malttas vielä mennä nukkumaan ennenku huominen aamu pillautuu ylettömästä valavomisesta :D

Muoks. Otan silti vastaan kaikkia halipusinamistuksia :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Hopeatoffee, halaus. Kiva kun löytyy kuitenkin jotain hyvääkin päivästä.

Mä kävin sitten sauvakävelyllä, n 15-20 minuuttia.Outoa oli.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Teki mieli rimputtaa ovikelloa ja pyytää päästä kylään. Pihassa oli vielä isäni kokoama leikkimökki. Paljon palautui yhteisiä pihaleikkejä mieleen. Tuli vähän sellainen haikea olo ja haluaisin muuttaa sinne takaisin.
Melkein samannäköinen oma kotitalonikin on ja leikkimökki yhä pihassa :)
Ainoa että talon on annettu rapistua maalauksistaan : /
14v sitten vanhempani muutti siitä pois.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä