[QUOTE="jaahas";30153842]Tämä on varmasti totta. Ko. tyyppiä jaksaa aina aikansa, mutta sitten alkaa kyllästyttää. Keskustelu hänen kanssaan ei etene, koska hän ei suostu noudattamaan edes ihan normaaleja keskustelun konventioita. Hän nappaa käsitteitä sieltä täältä, käyttää niitä - kauniisti sanoen - omaperäisellä tavalla ja keksii itse tarvittaessa lisää, jättäen ne kuitenkin tarkemmin määrittelemättä, jotta näin pääsee tiukassa paikassa niiden taakse huhuilemaan, että en minä sitä tarkoittanut.
Tyyppihän on äärimmäisen viehättynyt sen tyyppisestä kielenkäytöstä, jota hän itse nimittää "akateemiseksi". Jokainen mistä tahansa oppiaineesta perusopintonsa suorittanut puusilmäkin pystyy kuitenkin näkemään, että kyse on maallikosta, joka ei kuitenkaan syystä tai toisesta haluaisi siltä vaikuttaa. Joku joskus veikkasi täällä tyypin olevan pääsykoe-dropout, jolle Valtsikan ovet eivät avautuneet vielä kuudennellakaan kerralla.
Mutta siis, minua ainakaan ko. hahmon olemassaolo ei haittaa vähäisimmässäkään määrin. Välissä tyypin jutut naurattavat, välissä tuskastuttavat, mutta mitä sitten? Elämäähän tämä vain on kaikki.[/QUOTE]
Ei tarvitte olla paljoakaa koulutusta, ihan peruskouluki taitaa riittää, ku näkee että tyyppi ei oikiasti oo mikää korkiasti koulutettu eikä tiä asioosta oikeen mitää. Selaa vimmatusti sivistyssanakirjaa ja ettii netistä tietoa erilaasista käsitteistä yms. ja sitte suoltaa niitä tänne ja soveltaa niitä mielensä mukaan. Koulutuksen puute paljastuu viimeistään siinä vaihees ku kysytään perusteluja tai lähteitä miehen esittämille käsitteille yms. ja vastaus on tyyliä: liikaa teoriaa selitettävänä, etti itte tietoa. Jos oikiasti olis koulutettu ihminen kysees, niin osaas kyllä selittää lyhyesti perusasiat eri jutuusta mitä täällä esittää, mutta ei mitää lisätietoa tuu.
Suurin puute tuolla tyypillä on kuitenki sydämen sivistys.