Nyt naiset menkää itteenne

mies1harm.
No mä tunnen ranskattaren, joka on teorioideni tapainen :)

Käytän kyllä englantia pääasiassa hänelle, mutta ehkä aika dynaamisesti, sanotaanko intensiivisesti ja maalailevasti ja hyvin kohteliaasti ja avoimen ystävällisesti usein.

Viestinnässä häneen nähden suomalaisnainen usein on synkeämpi, huumori ei ole niin hyväntahtoista.

Kyllä se vaan melkoisesti määrittää, ainakin naisia :(

Mutta tyylinmuutos olisi jo ensiapua toki ja kuten sanottu tykkäänkin tästä vähän naisellisemmasta muodista täällä etelässä.
Minun esteettistä silmääni miellyttäisi kyllä kieltämättä se, että nykyistä useampi suomalaismies olisi normaalipainoinen ja pukeutuisi hieman huolellisemmin ja persoonallisemmin. Toisaalta asun pk-seudulla ja täällä sekä naiset että miehet pukeutuvat selvästi monipuolisemmin ja huolellisemmin kuin muualla Suomessa.

• Tykkää
Reactions: Mörköäiti
vie ras
On tullut harvinaisen selväksi; suomalaiset naiset ei osaa olla naisia, vaan miesmäisiä ja miehekkäällä tavalla kommunikoivia epänaisellisia sukupuolettomia olioita. Mies1 on oikeassa kaikessa mitä sanoo, sitä on kenenkään turha kyseenalaistaa. Hän ei silti muuta ihannoimaansa "ulkomaille", koska täytyyhän jonkun olla täällä kertomassa naisille kuinka epänaisellisia suomalaiset naiset on verrattuna muiden maiden naisiin. Mies1:llä kun on kokemusta maasta kuin maasta ja hän on taas kerran oikeassa.

Nyt voitte lopettaa jankkaamisen tuon trollin kanssa.

"Taas"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30153738:
Miksi pitäisi? Onko joku nyt menettänyt jotain?
Suurin osa palstalaisista on menettänyt palstan, joka oli kaikkien, ei pelkästään jonkun miehen, joka puhuu aina asian vierestä. Sinä ja kaltaisesi paisutatte egojanne, koska teillä on nyt tunne, että olette tosi älykkäitä kun voitte käydä keskustelua tuon miehen kanssa. Ei se teistä älykkäitä tee, ainoastaan se tekee teistä kätyreitä.

[QUOTE="Taas";30153763]Suurin osa palstalaisista on menettänyt palstan, joka oli kaikkien, ei pelkästään jonkun miehen, joka puhuu aina asian vierestä. Sinä ja kaltaisesi paisutatte egojanne, koska teillä on nyt tunne, että olette tosi älykkäitä kun voitte käydä keskustelua tuon miehen kanssa. Ei se teistä älykkäitä tee, ainoastaan se tekee teistä kätyreitä.[/QUOTE]

Kenen kätyreitä?

mies1harm.
Minun esteettistä silmääni miellyttäisi kyllä kieltämättä se, että nykyistä useampi suomalaismies olisi normaalipainoinen ja pukeutuisi hieman huolellisemmin ja persoonallisemmin. Toisaalta asun pk-seudulla ja täällä sekä naiset että miehet pukeutuvat selvästi monipuolisemmin ja huolellisemmin kuin muualla Suomessa.
Aiheellinen huomio. Mulle pukeutuminen on aika tärkeää, olen käyttänyt siihen noin 3000 euroa kolmessa vuodessa. :)

"Taas"
[QUOTE="mä vaan";30153782]mies1:sen. Hänen kanssaan jankkaavat ruokkivat kyseisen hahmon olemassa oloa hyvin tehokkaasti.[/QUOTE]

Hyvä että edes joku tajuaa. Etenkin palstalaiset jotka menevät mukaan tuohon typerään sivistyssanatyyliin ja analysointiin, pelaavat jatkuvasti miesykkösen säännöillä. Porukka vissiin tosiaan luulee, että kun sanoo "analyyttinen" ja "abstrakti", on muka joku älykkö ja kaikki ihailee. Samalla miesykkönen tyytyväisenä syljeskelee paitansa sisään että sainpas taas nartut mukaan sekottamaan koko palstan.

[QUOTE="Taas";30153796]Hyvä että edes joku tajuaa. Etenkin palstalaiset jotka menevät mukaan tuohon typerään sivistyssanatyyliin ja analysointiin, pelaavat jatkuvasti miesykkösen säännöillä. Porukka vissiin tosiaan luulee, että kun sanoo "analyyttinen" ja "abstrakti", on muka joku älykkö ja kaikki ihailee. Samalla miesykkönen tyytyväisenä syljeskelee paitansa sisään että sainpas taas nartut mukaan sekottamaan koko palstan.[/QUOTE]

Tuo pelle joka miestä esittää on kaukana älyköstä. Se on huomattu jo monta kertaa.

säpäle harmaana
[QUOTE="mä vaan";30153782]mies1:sen. Hänen kanssaan jankkaavat ruokkivat kyseisen hahmon olemassa oloa hyvin tehokkaasti.[/QUOTE]

Ja minä kun luulin taas vain tehneeni palveluksen pitämällä hänet tässä ketjussa. Eihän tässä ketjussa mitään ihmeellistä edes ollut.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
[QUOTE="mä vaan";30153799]Miks musta tuntuu että ymmärsin kuitenkin viestin sisällön vaikken olekaan alkuperäinen viestin lähettäjä?[/QUOTE]

Älä oleta etten mä tajunnu. Sitähän sä tuolla sun vastauksella tarkootit. Ei nuo tuollaaset viestit oo yhtää sen kummempia ku muutkaa täs ketjus vaikka niiden kirjoottajia kuvittelee ny olevansa muiden yläpuolella ja parempi ku muut.

"jaahas"

Tämä on varmasti totta. Ko. tyyppiä jaksaa aina aikansa, mutta sitten alkaa kyllästyttää. Keskustelu hänen kanssaan ei etene, koska hän ei suostu noudattamaan edes ihan normaaleja keskustelun konventioita. Hän nappaa käsitteitä sieltä täältä, käyttää niitä - kauniisti sanoen - omaperäisellä tavalla ja keksii itse tarvittaessa lisää, jättäen ne kuitenkin tarkemmin määrittelemättä, jotta näin pääsee tiukassa paikassa niiden taakse huhuilemaan, että en minä sitä tarkoittanut.

Tyyppihän on äärimmäisen viehättynyt sen tyyppisestä kielenkäytöstä, jota hän itse nimittää "akateemiseksi". Jokainen mistä tahansa oppiaineesta perusopintonsa suorittanut puusilmäkin pystyy kuitenkin näkemään, että kyse on maallikosta, joka ei kuitenkaan syystä tai toisesta haluaisi siltä vaikuttaa. Joku joskus veikkasi täällä tyypin olevan pääsykoe-dropout, jolle Valtsikan ovet eivät avautuneet vielä kuudennellakaan kerralla.

Mutta siis, minua ainakaan ko. hahmon olemassaolo ei haittaa vähäisimmässäkään määrin. Välissä tyypin jutut naurattavat, välissä tuskastuttavat, mutta mitä sitten? Elämäähän tämä vain on kaikki.

[QUOTE="mä vaan";30153815]Ei nähtävästi riittävän monta kertaa. Montakohan kertaa mahtaa mennä ennen kuin ihmiset alkavat tajuta vajonneensa trollin tasolle jankkauksessaan?[/QUOTE]

Kuinka kauan menee, että jotkut tajuaa, että tämä palsta on monelle vain viihdykettä.

[QUOTE="jaahas";30153842]Tämä on varmasti totta. Ko. tyyppiä jaksaa aina aikansa, mutta sitten alkaa kyllästyttää. Keskustelu hänen kanssaan ei etene, koska hän ei suostu noudattamaan edes ihan normaaleja keskustelun konventioita. Hän nappaa käsitteitä sieltä täältä, käyttää niitä - kauniisti sanoen - omaperäisellä tavalla ja keksii itse tarvittaessa lisää, jättäen ne kuitenkin tarkemmin määrittelemättä, jotta näin pääsee tiukassa paikassa niiden taakse huhuilemaan, että en minä sitä tarkoittanut.

Tyyppihän on äärimmäisen viehättynyt sen tyyppisestä kielenkäytöstä, jota hän itse nimittää "akateemiseksi". Jokainen mistä tahansa oppiaineesta perusopintonsa suorittanut puusilmäkin pystyy kuitenkin näkemään, että kyse on maallikosta, joka ei kuitenkaan syystä tai toisesta haluaisi siltä vaikuttaa. Joku joskus veikkasi täällä tyypin olevan pääsykoe-dropout, jolle Valtsikan ovet eivät avautuneet vielä kuudennellakaan kerralla.

Mutta siis, minua ainakaan ko. hahmon olemassaolo ei haittaa vähäisimmässäkään määrin. Välissä tyypin jutut naurattavat, välissä tuskastuttavat, mutta mitä sitten? Elämäähän tämä vain on kaikki.[/QUOTE]

Ei tarvitte olla paljoakaa koulutusta, ihan peruskouluki taitaa riittää, ku näkee että tyyppi ei oikiasti oo mikää korkiasti koulutettu eikä tiä asioosta oikeen mitää. Selaa vimmatusti sivistyssanakirjaa ja ettii netistä tietoa erilaasista käsitteistä yms. ja sitte suoltaa niitä tänne ja soveltaa niitä mielensä mukaan. Koulutuksen puute paljastuu viimeistään siinä vaihees ku kysytään perusteluja tai lähteitä miehen esittämille käsitteille yms. ja vastaus on tyyliä: liikaa teoriaa selitettävänä, etti itte tietoa. Jos oikiasti olis koulutettu ihminen kysees, niin osaas kyllä selittää lyhyesti perusasiat eri jutuusta mitä täällä esittää, mutta ei mitää lisätietoa tuu.

Suurin puute tuolla tyypillä on kuitenki sydämen sivistys.

[QUOTE="Taas";30153851]Parhaiten tällä palstalla nykyisin viihtyy mies1 ja hänen typerät jankuttajanarttunsa. Muita tälläinen ei viihdytä.[/QUOTE]

Jos ei viihdytä, niin mitä sä sitte täs ketjus noin kovaa viihdyt? Mee lukemaan jotaki muita ketjuja jos noin ärsyttää. Ei kukaa pakota sua tätä lukemaan.

Etkä muuten vaikuta kovinkaa fiksulta ku haukut toisia nartuiksi.

säpäle harmaana
Jos ei viihdytä, niin mitä sä sitte täs ketjus noin kovaa viihdyt? Mee lukemaan jotaki muita ketjuja jos noin ärsyttää. Ei kukaa pakota sua tätä lukemaan.

Etkä muuten vaikuta kovinkaa fiksulta ku haukut toisia nartuiksi.
Näin juuri. Edelleenkään tämä ketju ei ainakaan mennyt pilalle, koska sehän oli alusta asti tätä samaa. Tuolla on vaikka miten monta viihdyttävämpää ketjua, joita tämän ketjun jankkaajat eivät ole pilaamassa.

"random"
Joissakin alkuaan asiakeskusteluissa vielä tämän narinan ymmärtäisin, mutta kun tämä on ihan lähtökohtaisesti mies1:n ketju (eikö joku sitä tosiaan ollut tajunnut?), niin kyllä pistää ihmettelemään, mitä nämä aiheesta täysin kiinnostumattomat täällä ylipäänsä alun perinkään tekee... Muuta kuin tuntee suurta ylemmyyttä? Nytkin näyttäisi olevan kaikkiaan 1307 ketjua valittavissa. En oikein jaksa uskoa, että mies1 "kätyreineen" on ehtinyt täyttää ne kaikki?

Yhteistyössä