Nyt naiset menkää itteenne

ei sillain mitään väliä pukeutumisen suhteen. toki isänä karsastan hiukan sitä että ihan skideillä alkaa olla sellasii housui et pakarat näkyy.

toi oli uutta et hiihto housut ois ollu jotain kumouksellista. tulee lähinnä pariskunnat mieleen jotka pukeutuu tismalleen samoin :).

Mut toki nyt oon vast huomannu sen et moni saanoo mulle aja partas :) en muuten aja se on mun mietintä myssy ..

ja siis olihan 60luvulla jo rollareita beatlesia jneee gueen elton john jimmy hendrixii jnee. kun kattelee sitä aikaa historiasta nih jotenkin tulee mieeleen et silloin miehet pukeutui värikkäämmin myös..
60-luku oli kyllä pukeutumisenkin osalta erittäin kumouksellista aikaa :) Vaan edelleenkään ei mies ole pukeutumisen osalta yhtä vapaa kuin nainen. Nainen saa olla naisellinen tai hyvinkin maskuliininen ja kaikkea siltä väliltä, mutta miehen "liiallinen" feminiinisyys tuomitaan helposti.

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
vähemmän outoa
[QUOTE="Outoa";30154380]Mä pidän tällöin kotibileet. Halvempi viina ja parempi musa.[/QUOTE]

Senkun pidät. Kotibileissä on ongelmana että joutuu siivoamaan ja tavallaan on jokaisen vuoro järjestää. Jotkut ei halua millään järjestää yhtään mitään kotonaan. ei toiset ihmiset häritse baareissa kun yleensä pysyvät omissa porukoissaan mikä toiveena. Viinakaan ei kauhean kalliiksi tule kun ei juo kuin vähän.

Miten ni
tuomitseeko naiset miehen liiallisen femiinyeden? toki mullekin nousi että aika moni näyttää bieberiltä nykyään :) mut en mä sitä tuomitse. kyllä mä vosin laittaa vaikka pelkän korsetin päälle jos huvittais :)'

mut en oo tohon ongelmaan oikestaan törmännytkkään et ei saisolla niinku haluaaa. pois lukien teini vuodet mut sillon oltiinkin gangsterrii hoh.

tuomitsijat pitäsi kokokea tuomittuna olo senpä jälkeen kukoistus alkaa.

liian moni haluaa olla tuomari ei se rakentavaa loppujen lopuks oo. patoaa vihaa erilaisuutta kohtaan.
katson sitä yleisen meininginkin takii valtaapitäville sopii että me Naiset ja miehet räksytetään tosille kuin rakki koirat. tai ihan missä asiassa vaan me ihmiset takerrutaan likaa sotimaan pikku asioista jotka pitäisi olla selviä ja keskittyä suurempiin yhteiskkunnalisiin ongelmiin vihdoinkin.

Tasa arvo mutta erilaisia me kaikki

Mitä pohjoisemmaksi Suomessa mennään, sitä vaikeampaa on olla jotakin muuta kuin perinteisen maskuliininen mies. Suomen homoskenehän on keskittynyt pk-seudulle ja siellä myös näkee eniten värikkäästi pukeutuneita miehiä. Jossakin Kajaanissa "riikinkukkofägärit" saavat paljon helpommin turpaan.

Onnistuin kuulostamaan siltä, että väittäisin kaikkien värikkäämmin pukeutuneiden miesten olevan homoja. Sitä en tarkoittanut :) Hyvin usein se metroseksuaalimies homoksi kuitenkin tulkitaan erityisesti pienemmillä paikkakunnilla eikä sitä välttämättä hyvällä katsota.

Viimeksi muokattu:
ddads
ku oltiin sallassa saatiin huutoa paa hipit kun mulla locksit pääs ja siis miehenä :) mut kaikki lähtee itestään mitä välii jos joku nappi silmä pikkunen huutelee se on kun 2 vuotias mesois. ei pidä ottaa sitä vakavasti antaa mennä vaan ja olla itsensä tossa asiassa pätee vatut muista jos joku sanoo ei noin niih oot vaan oma rakastava ittes niin rakastat muita. its multiple all day evryday. eikä se vahingoita muita miten pukeudut.

tuun koht bäkkiin mun mielestä täällä on Mies1 erittäin keskustelutaitoista nais väkee ja ei tarvii knoppailla käsite sanoilla. mutta nähään kotvan kuluttua. t 9mm

Jaa, no käsittääkseni "baarit" ovat juuri se suurin yksittäinen mesta jonne ihmiset sukupuolesta riippumatta kokoontuvat sitä panoa hakemaan. Näin se on ollut ja tulee olemaan.

Keskimäärin noin, toki seassa on myös suhteessa olevia jotka imee kalliita juomiaan muista syistä.

Jos sieltä nyt jotkut on sitä panoa hakemassa, niin nimenomaan ne varatut. Oon tarkkaillut tilanteita baareissa, ja kyllä ne on juuri ne pariskunnat jotka siellä työntävät tissejään ja muniaan vaikka väkisin toisten suuhun, ei näy olevan paljon väliä vaikka puolisokin näkisi.

Ite en ole koskaan kullin perässä baariin mennyt, vaikka joskus kullin vierestä toki olenkin herännyt. Baariin menen tarkkailemaan ihmisiä ja kuuntelemaan, osallistumaan keskusteluihin.

AS
Niin, ei maallikko voi ymmärtää teoreettisia pohdintoja juurikaan. Olen itsekin tämän huomannut.
Toisaaltaan, jos mies1 olisi millään tasolla niin fiksu, kuin kuvittelee, hän osaisi muotoilla asiansa siten, että maallikkokin ymmärtää. Keskustelun kannalta on merkityksellistä, että muutkin ymmärtävät sanoman. Keskustelua ei täällä kuitenkaan käydä ydinfysiikasta tai kirurgisista toimenpiteistä, joissa olisi perusteltua käyttää ammatillista teknistä sanastoa. Niiden terminologia varmasti onkin maallikolle vieras.

Jos henkilö ei kykene käyttämään selkeää kieltä ja ilmaisua yksinkertaisista asioissa, ei häntä voi pitää erityisen fiksuna.

"Jack"
yksi hyvä vaihtoehto olisi että baarit/yökerhot profiloituisivat paremmin esim. sinkkubaareiksi. Ymmärrän hyvin sen turhautumisen jonka nainen voi baarissa kokea, kun illan aikana kymmenet eri miehet pyrkivät tulemaan juttusille, vaikka itse haluaisivat viettää aikaa ystävien seurassa.

Tätä palstaa seuraa käsitykseni mukaan pikemmin perheelliset varatut naiset. Sinkkupalstoilla naiset ovat tuskastuneita siihen, että suomalainen mies ei uskalla tulla juttelemaan ja tehdä aloitteita.

Se nyt on selvää ettei kenenkään velvollisuus ole tuhlata aikaansa sellaisiin ihmisiin joihin ei halua. Toki toivottavasti muistaa tehdä torjunnat kohteliaasti myös sille kolmannellekymmenennelle tapaukselle, joka tulee illan aikana kysymään kuulumisia.

Itselläni on naispuolisia varattuja ystäviä, jotka *ehkä* jollakin tavalla kohottavat itsetuntoansa istumalla baarissa ja samalla torjuen miesten lähestymisiä. Näin olen tulkinnut koska he puhuvat näistä lähestymistä jälkikäteen paljon.

Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30154676:
Jos sieltä nyt jotkut on sitä panoa hakemassa, niin nimenomaan ne varatut. Oon tarkkaillut tilanteita baareissa, ja kyllä ne on juuri ne pariskunnat jotka siellä työntävät tissejään ja muniaan vaikka väkisin toisten suuhun, ei näy olevan paljon väliä vaikka puolisokin näkisi.

Ite en ole koskaan kullin perässä baariin mennyt, vaikka joskus kullin vierestä toki olenkin herännyt. Baariin menen tarkkailemaan ihmisiä ja kuuntelemaan, osallistumaan keskusteluihin.
Järkähtämätöntä palstalogiikkaa. "kun minä näin, niin koko maailmakin"

Selitä millä logiikalla parisuhteessa oleva hakee baarista useammin seuraa kuin sinkku ja yksinäinen? Eikä kelpaa selitys "kerran mä näin tämmöstä"

Järkähtämätöntä palstalogiikkaa. "kun minä näin, niin koko maailmakin"

Selitä millä logiikalla parisuhteessa oleva hakee baarista useammin seuraa kuin sinkku ja yksinäinen? Eikä kelpaa selitys "kerran mä näin tämmöstä"
En tiedä, mutta niin se on parikytvuotisen baaritarkkailun perusteella todettava. En tiedä mistä se sitten johtuu, mutta tuntuu että parisuhteessa elävät ovat hyvin usein huomiota ja seksiä vailla, kun menevät anniskelupaikkaan.
Yksineläjät käyttäytyvät huomattavasti hillitymmin, eivät tee numeroa itsestään.

Ehkä parisuhteessa elävät kokevat enemmän hyljeksintää ja yksinäisyyden tunnetta elämässään. Kumppani ei anna huomioo ja lämpöä.

Mä en väittänyt missään että tämä on joku tieteellinen tutkimus, mutta mulla onkin tapana luottaa omiin silmiini ja vaistoihini, niiden pohjalta elän pientä elämääni ja teen omat johtopäätökseni.
Suosittelen kaikille.

Viimeksi muokattu:
Niin ja toi oli siis yleisestiottaen vedetty johtopäätös. En väitä ollenkaan että jokainen parisuhteessa elävä hakee baarissa huomiota, tai että jokainen sinkku on hillitty baariasiakas.

Jokainen kai tajuaa että kyseessä on yleistys ja poikkeus vahvistaa aina säännön jne etc yms.

Suomen kulttuuri nyt vaan on erilainen, kuin monilla "ulkomailla".

Small-talk ei ole kovin yleistä, joten suomalainen kokee tuntemattomien lähestymiset helposti tungettelevana. Tuon Jan Rossin tapauksessa olivat vieläpä tungetelleet fyysisesti (kaveri kysyi, saako suudella kädelle).
Ymmärrän hyvin, ettei monikaan moisesta innostu ja kyseisen Jan Rossin kohdalla voin hyvin kuvitella, kuinka epämiellyttäviä lähestymisyritykset ovat (tietynlainen asenne huokuu noista miehistä, ulkoisen habituksen lisäksi).

Se on myös totta, että useimmiten jos olet kohtelias, känninen mies kokee sen positiivisena signaalina ja intoutuu vaan lisää.
Muutenkin, jos baarissa on vaikkapa 100 miestä ja niistä yksi suurinpiirtein ok ja ihan kiinnostavan oloinen, miksi tuhlaisin aikaani niiden 99 muiden miellyttämiseen olemalla kohtelias ja harrastamalla small-talkia vain antaakseni lopulta pakit?
Menisihän siinä aikaakin turhaa hukkaan.

En mä nyt silti mitään kirosanoin höystettyjä huudahduksia latele, enkä yleensäkään mitään "lähe meneen, jätä mut rauhaan"-tyyppistä settiä.
Helpoin olla kokonaan vastaamatta (edes katsekontaktiin) ja vaihtaa paikkaa.

Yhteistyössä