The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mitä se ämpärinraato nyt keksi?
Kysyin tuoko se huomenna hiustenleikkuukoneen ja puolikkaan turvaistuimen (kuten oltiin sovittu viikonloppuna), ja kysyin haluaako se mennä lapsen kanssa vaikka ulos touhuilemaan hetkeks samalla käynnillä ennen töitä. Se vastas vaan ettei se mitään konetta lainaa koska kiukuttelin sille eilen (siitä mistä täällä avauduinkin).
Sit tuumin että on mulkkua perua sovittuja asioita, ja mulkkua sekin että mä koitan kertoo että lapsella on ikävä ja ettei se ei ehdi viestitellä siksi koska on ystävättärellään kylässä. "Ok."

Pelkkä ok, eikä sanaakaan lapsesta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kysyin tuoko se huomenna hiustenleikkuukoneen ja puolikkaan turvaistuimen (kuten oltiin sovittu viikonloppuna), ja kysyin haluaako se mennä lapsen kanssa vaikka ulos touhuilemaan hetkeks samalla käynnillä ennen töitä. Se vastas vaan ettei se mitään konetta lainaa koska kiukuttelin sille eilen (siitä mistä täällä avauduinkin).
Sit tuumin että on mulkkua perua sovittuja asioita, ja mulkkua sekin että mä koitan kertoo että lapsella on ikävä ja ettei se ei ehdi viestitellä siksi koska on ystävättärellään kylässä. "Ok."

Pelkkä ok, eikä sanaakaan lapsesta.
No johan nyt :( : /
 
Kysyin tuoko se huomenna hiustenleikkuukoneen ja puolikkaan turvaistuimen (kuten oltiin sovittu viikonloppuna), ja kysyin haluaako se mennä lapsen kanssa vaikka ulos touhuilemaan hetkeks samalla käynnillä ennen töitä. Se vastas vaan ettei se mitään konetta lainaa koska kiukuttelin sille eilen (siitä mistä täällä avauduinkin).
Sit tuumin että on mulkkua perua sovittuja asioita, ja mulkkua sekin että mä koitan kertoo että lapsella on ikävä ja ettei se ei ehdi viestitellä siksi koska on ystävättärellään kylässä. "Ok."

Pelkkä ok, eikä sanaakaan lapsesta.
Voi ny jumalauta. Mahtuskohan sinne aanukseen myös joku kesäkurpitsa ja etupuolelle sukkapuikko?
 
IhQ
Tsemppiä Kirahville..ja ananaksisia terkkuja ämpärille täältäkin!

Mie lähen nyt kellistämään itteni vaaka-asentoon. Hitto kun on kipeet rakot kantapäissä, ei ollu hyvät kengät ku kotia jouduin kävelee. Yön kerkee parantelemaan ja huomenna sit uudestaan..


Öitä siis ja kauniit unet kaikille!!:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä