Voi ei. Onkohan vatsatautia kehittelemässä. Toivotaan ettei :hug:.Mikähän on, hellekö vaivaa. Pahaolo ja järkky vatsakipu. Nyt ei kahvi maistu.
voi kyllä.Voiko menkat aiheuttaa pahoinvointia? Parina yönä ollut.
Juu, kannattaa juodaTäytyypä nestetankata. Käytin muksua Hesellä ja itse en syönyt, ei maistunut. Rasti seinään, että ruoka ei maistu silloin kun sitä on tarjolla
Ja aatteles kuinka eka jännitti. Nyt menee jo sutjakasti .:wave: Huoh, rankka iltapäivä takana..päänsärkyäkin pukkaa
Mut oli hyvä ajo, molemmat oli tyytyväisiä
höh,sitä päänsärkyä on nyt ilmassa:hug::wave: Huoh, rankka iltapäivä takana..päänsärkyäkin pukkaa
:saint:Voiko menkat aiheuttaa pahoinvointia? Parina yönä ollut.
Wau:wave: Huoh, rankka iltapäivä takana..päänsärkyäkin pukkaa
Ihmettelen vain kun ei ole koskaan ollut. Hormonikierukka vieny kivut ja runsaan vuodon pois.voi kyllä.
Älä sano tai edes ajattele moista, hyi yökki. Jospa se tästä olo virkistyisi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30152008:Voi ei. Onkohan vatsatautia kehittelemässä. Toivotaan ettei :hug:.
Aijaaha. On tuoki käynyt mielessä. Kun pieni määrä alkoholia on yököttänyt tässä joku päivä sitten. Viimeks sitä oli joskus vuosia sitten.:saint:
Mie oon ihan hipihiljaa :ashamed:.Älä sano tai edes ajattele moista, hyi yökki. Jospa se tästä olo virkistyisi.
:OAijaaha. On tuoki käynyt mielessä. Kun pieni määrä alkoholia on yököttänyt tässä joku päivä sitten. Viimeks sitä oli joskus vuosia sitten.
Ei kai. Ei viitsis enää tässä iässä.ikis on raskaana!!
No muutaman kerran vähän sähläsin muttei se kuulemma haittaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30152012:Ja aatteles kuinka eka jännitti. Nyt menee jo sutjakasti .
Testiä pukkaa :snotty:Aijaaha. On tuoki käynyt mielessä. Kun pieni määrä alkoholia on yököttänyt tässä joku päivä sitten. Viimeks sitä oli joskus vuosia sitten.
Huomenna sitten kun muutenkin olen liikkeellä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30152035::O
Äkkiä haet testin :heart:.
Ei haittaakaan .No muutaman kerran vähän sähläsin muttei se kuulemma haittaa
no onkai se mahdollista jos kerran peuhaaEi kai. Ei viitsis enää tässä iässä.
Kuvan laitat heti kun oot pissinyt .Huomenna sitten kun muutenkin olen liikkeellä.
Tee testi, sillähän se (ehkä) selviää..Ei kai. Ei viitsis enää tässä iässä.
On mahdollinen mutta ei toivottu.no onkai se mahdollista jos kerran peuhaa
ja mies tulee ketjuun ja huomaa et on postiivinen pissitikku...Ups!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30152044:Kuvan laitat heti kun oot pissinyt .
Jos mulla olis lyhyt tukka, kasvot näyttäis kapeammilta.Ponnarilla mun naama on pulleampi. hyh..