:hug: - no, milloinkas me naiset oltais koskaan omiin kroppiimme tyytyväisiäEn vaan oo mikään fani, näiden omien ainakaan Ne vaan tuntuu aina olevan eessä. Ja siis onhan ne mutta ihan joka tavalla tiellä.
Neljännellä kaikki nuo :wave::hug: - no, milloinkas me naiset oltais koskaan omiin kroppiimme tyytyväisiä
Yhdellä tissit, toisella maha, kolmannella pjärse....
Tuo johtuu vain siitä että naiset yrittää olla miehiä eikä yhtään huolehdi naisellisuudestaan. Kuulin yhdeltä palstatyypiltä.:hug: - no, milloinkas me naiset oltais koskaan omiin kroppiimme tyytyväisiä
- ihkunen :kiss:Neljännellä kaikki nuo :wave:
Mut siis tosi monellahan on nuo kaikki. :xmas:Neljännellä kaikki nuo :wave:
Mun perse ja tissit(tömyys) sekä koivet on ihan jees, mut noista arvista en niin välitä. Eli maha on ongelma-alue mutta siinähän se mukana roikkuu.:hug: - no, milloinkas me naiset oltais koskaan omiin kroppiimme tyytyväisiä
:OTuo johtuu vain siitä että naiset yrittää olla miehiä eikä yhtään huolehdi naisellisuudestaan. Kuulin yhdeltä palstatyypiltä.
Joo, huonona päivänä on koko habitus ihan sekundaa, hyvä jos edes sitä luokkaa :snotty:Mun perse ja tissit(tömyys) sekä koivet on ihan jees, mut noista arvista en niin välitä. Eli maha on ongelma-alue mutta siinähän se mukana roikkuu.
Olen mie oikeasti ihan tyytyväinen, mut välillä on heikkoja hetkiä kun epävarmuus yllättää.
Heitin kaikki roskiinMeijen mäkkaiveri :kiss:
Otithan sä ne ylimääräiset lattialla pyörivät ruuvit talteen ?
Ykkösmiehen juttuja ei just kannata lukea.Tuo johtuu vain siitä että naiset yrittää olla miehiä eikä yhtään huolehdi naisellisuudestaan. Kuulin yhdeltä palstatyypiltä.
Oliski vain tissit. Koko kroppa on ruma. Läskiä on muuallakin kuin vain rinnoissa.:hug: - no, milloinkas me naiset oltais koskaan omiin kroppiimme tyytyväisiä
- katos, koneesta löytyi myös uusia ulottuvuuksia!Heitin kaikki roskiin
Ne löyty nukkasihdistä mitä tuossa koneessa EI pitänyt olla!!!
Ja sullakin huonoa peiliä seinällä :O :hug:Oliski vain tissit. Koko kroppa on ruma. Läskiä on muuallakin kuin vain rinnoissa.
Entäs kun niitä on vaikka muille jakaa..Mut siis tosi monellahan on nuo kaikki. :xmas:
Seinällä ei ole peiliä. Niin kotona ei tarvi nähä kroppaa. :snotty:Ja sullakin huonoa peiliä seinällä :O :hug:
Mä oon sata varma kuitenni siitä että mies on eri mieltä :kiss:
siis onhan kaikissa sellanen :OHeitin kaikki roskiin
Ne löyty nukkasihdistä mitä tuossa koneessa EI pitänyt olla!!!
sellaista ole edes keksitty. :xsöpö hämähäkki.
Olet väärässäsellaista ole edes keksitty. :x
Mieluiten siun tissit kuin isot riipputissit joista on vaivaa.Mun perse ja tissit(tömyys) sekä koivet on ihan jees, mut noista arvista en niin välitä. Eli maha on ongelma-alue mutta siinähän se mukana roikkuu.
Olen mie oikeasti ihan tyytyväinen, mut välillä on heikkoja hetkiä kun epävarmuus yllättää.
Pikkuinen hämähäkki oli.sellaista ole edes keksitty. :x
Vois muuten keittääkin,vaikka samanteinhän se tulee ottanahasta ulosKeittäisköhän sitten vaikka kahvit..? Kun on saanu vähän valittaa taas :snotty:
No eipäs vaan olekkaan, ton piti olla joku poistoletku systeemi että se sitten pitää irrottaa jne jos mielii saada paskat pois.siis onhan kaikissa sellanen :O