The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Saako lapselle todeta jatkuvaan ja kylästyttävään ärsyttävään jankkaamiseen että työnnä nyt se isi perseeseen, pidä turpas kiinni ja mene sinne päiväunille?
 
IhQ
En uskalla mitään kuvia käydä kattomassa..

Hitto ku yhtä aikaa on semmonen vähän innostunut ja sit semmonen paniikkiolotila. En tiä pitäiskö jo lähteä vaiko mitä tässä tekis..
 
kahvikirahvi
En kyllä sanoisi. Mutta isin kanssa kävisin hyvinkin vittumaisen keskustelun, siis noin isin näkövinkkelistä.
No en sanonut, sanoin että isi tulee sit huomenna käymään ja toivotin hyvää yötä.

Ja mä en oo nyt oikein valmis keskustelemaan tän isihenkilön kanssa, tartten vähän aikaa rauhoittua. Sitä paitsi tuntuu vähän turhalta jankata tästä taas, onko se nyt oikeasti enää mun vastuulla patistella sitä. Mielestäni voisi itse tajuta että jotain on pielessä.
 
No en sanonut, sanoin että isi tulee sit huomenna käymään ja toivotin hyvää yötä.

Ja mä en oo nyt oikein valmis keskustelemaan tän isihenkilön kanssa, tartten vähän aikaa rauhoittua. Sitä paitsi tuntuu vähän turhalta jankata tästä taas, onko se nyt oikeasti enää mun vastuulla patistella sitä. Mielestäni voisi itse tajuta että jotain on pielessä.
Ei ole sun vastuulla patistella, ei tosiaankaan. Mutta jos isä ei itse tajua miten paljon mielipahaa aiheuttaa lapselleen epäluotettavalla käytöksellään (siis jos siitä on kyse?) ja miten paljon se vaikuttaa lapsen päivärutiineihin (ja sivussa sun jaksamiseen), näkisin kyllä aihetta keskusteluun. Ihan siis kunnon istunto, jossa laaditaan säännöt joista pidetään kiinni - kaikkien parhaaksi. Jos siihen ei aikuinen ihminen (isä) kykene, liekö sitten edes kovinkaan hyvä esimerkki lapselle?

Järkyttävää miten jotkun ihmiset vaan voi muuttua tosta noin, näitä on nähty kaveripiirissä - samaksi henkilöksi ei tunnistaisi käytöksen perusteella, vain naama pysyy entisellään. Jaksuja niin sulle kuin puolikkaallekin.
 
kahvikirahvi
Ei ole sun vastuulla patistella, ei tosiaankaan. Mutta jos isä ei itse tajua miten paljon mielipahaa aiheuttaa lapselleen epäluotettavalla käytöksellään (siis jos siitä on kyse?) ja miten paljon se vaikuttaa lapsen päivärutiineihin (ja sivussa sun jaksamiseen), näkisin kyllä aihetta keskusteluun. Ihan siis kunnon istunto, jossa laaditaan säännöt joista pidetään kiinni - kaikkien parhaaksi. Jos siihen ei aikuinen ihminen (isä) kykene, liekö sitten edes kovinkaan hyvä esimerkki lapselle?

Järkyttävää miten jotkun ihmiset vaan voi muuttua tosta noin, näitä on nähty kaveripiirissä - samaksi henkilöksi ei tunnistaisi käytöksen perusteella, vain naama pysyy entisellään. Jaksuja niin sulle kuin puolikkaallekin.
Jos en ihan väärin oo tulkinnut, niin se tais muuttua huomattavasti siinä vaiheessa kun se huomas etten enää roiku ydinperhehaavekuvissa vaan oon valmis jatkamaan elämää. Toivotin sille kaikkea hyvää sen elämään, että se löytäis tyttöystävän jota se haluais kohdella hyvin, paremmin kun mua, ja että meistä tulis ystäviä. Se ei ottanut sitä niin lämmöllä vastaan kun odotin.


Mutta olkoon keskenään, se siitä. Eiköhän me tässä pärjäillä, kai tää vahvistaa kun ei kerta tapa :)
 
kahvikirahvi
Vahvan (ja rakastavan) naisen malli on aika pitkälle parasta mitä äiti voi lapsellensa tarjota. :heart:
Ja onhan tuota poikasta siunattu rakastavalla ja maailman ihanimmalla enomiehelläkin, joka näyttää sitten miehen mallia tarvittaessa :heart:
Puolikas oli ollu mun reissun aikana enomiehen hoivissakin, olivat käyneet kattomassa hevosia ja lehmiä, ja pikkujäbä kerto niin mahottoman onnellisena että oli päässyt jättitraktorin kyytiin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lettuperkele
kahvikirahvi
Mie en taida enää tarjeta mennä ulos, ja rannallekaan ei pääse niin voispa melkein puhallella uima-altaan tonne kylppäriin puolikkaan mieliksi myöhemmin :)


Turkkilainen jugurtti lirauksella mansikkakeittoa on muuten ihan hullun hyvää, nams. Ja mysli sopii sinne kaveriksi mitä parhaiten.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä