The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
:hug: - no, milloinkas me naiset oltais koskaan omiin kroppiimme tyytyväisiä :)

Yhdellä tissit, toisella maha, kolmannella pjärse....:D
Mun perse ja tissit(tömyys) sekä koivet on ihan jees, mut noista arvista en niin välitä. Eli maha on ongelma-alue mutta siinähän se mukana roikkuu.


Olen mie oikeasti ihan tyytyväinen, mut välillä on heikkoja hetkiä kun epävarmuus yllättää.
 
Tuo johtuu vain siitä että naiset yrittää olla miehiä eikä yhtään huolehdi naisellisuudestaan. Kuulin yhdeltä palstatyypiltä.
:O

Kun mun mielestä taas me naiset yritetään todella pitää kiinni siitä naisellisuudesta :snotty:.....sen miehen möllikän takia ja osin myös oman itsesäkin

Ton on täytynyt olla mies, joka noin on loihinu.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mun perse ja tissit(tömyys) sekä koivet on ihan jees, mut noista arvista en niin välitä. Eli maha on ongelma-alue mutta siinähän se mukana roikkuu.


Olen mie oikeasti ihan tyytyväinen, mut välillä on heikkoja hetkiä kun epävarmuus yllättää.
Joo, huonona päivänä on koko habitus ihan sekundaa, hyvä jos edes sitä luokkaa :snotty:

Mutta - kyllä mun täytyy jälleen kerran vaan todeta, että kyllä me naiset osataan olla ihania ja kauniita :). Se on se asenne ja fiilis mikä puhuu isosti, miten kantaa itseään.

Silloin voi päällään olla vaikka juuttisäkki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä