The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Otin hänestäkin foton, mut se meni rjaukseltaan häpyttömän puoleiseksi.

Joten saatte luvan tyytyä tänpäivän kuvaan thesaunojasta.

Kuva on huono, mut mallista ei parempaankaan ole.

Vihta, Hankkijan lippis ja mä. Ei muuta.

Noni! Vihdoin joku tekee mitä lupaa!

Eihä toi malli, vihta eikä hankkijan lippis oo tavallista pahempi

Niijjoo ja huomenta
 
IhQ
Huomenta!:wave:

Mitä mie näinkään heti kun ketjuun pääsin..the saunoja! AK, :flower:=)

Tällä viikolla ma-to iltaisin teoriatunteja.
Mies on aamussa samat päivät ja kun se tulee kotiin niin melkein läpsystä vaihdetaan ja mie lähen pariks tuntia opiskelemaan..
Mies tosin sanoi että käy vaan vaikka kaupoilla samalla kun kerran oot keskustassa, kyllä hän lasten kans pärjää..:D

Josko nyt sitten sitä kahvia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Bitch
kahvikirahvi
Rakas lapseni heräsi kuudelta ja tuli vaatimaan lastenohjelmia. No mä panin muumit sit päälle ja jatkoin torkkumista. Heräsin vartti sitten huomaamaan että puolikas oli simahtanut sohvalle ja nukkuu edelleen. Awesome! Saiskohan sitä hörpätä kaffet rauhassa.
 
Huomenta.

Tänään esikoisletun suusta aamutuimaan: Sä oot melkein kakskyt. Vaan yhdeksän vuotta enemmän. Ilmeisesti mun tapa katsoa maailmaa lasi puolityhjänä ei ole periytynyt. Ilahduttavaa.

Pyysinpäs Aktiasta ottamaan yhteyttä, nyt lähtis Danskebank vaihtoon. Uskollinen asiakas olen ollut vuosia, vaan en enää kun lopettavat tosta noin mun Visani (ja jättävät mulle vain Masterin, raakalaiset!) ja nuorisopaketin maksuttomuus on poistunut. Aktiassa (tai no, Folksamissa) meillä on vakuutukset niin saadaan automaattisesti joku Premium-asiakkuus tms. ja muita etuja. Ilmoitin vaan karkeasti hra Lätylle että nyt läks vaihtoon, mie vien, sie vikiset. Se nauroi mulle.
 
kahvikirahvi
Computer says no.

Heräs just ko sain läpänderin auki ja kaffet kuppiin. Laitoin musiikkia niin tää tuli ekana vaatimaan että "äiti, soita Samuli Putroa" :D Hyvä musiikkimaku jäbällä.
 
Huomentapäivää :)!

Uusi viikko ja uudet kujeet, perjantaina ollaan viisaampia miten on viikko mennyt koska lauantaita ja sunnuntaita ei lasketa, kun ne on juhlapäiviä :D

Mulla maanantai jo alkoi perinteisesti - olin just kaatanut isoon mukiin paljosti kahvia, toisessa kädessä oli mulla luonnonjogua ja marjoja, niin eikö joku rontti sitten ollut jotenkin laittanut siinä sekunnissa pöydän jotenkin vinksalleen, niin :snotty:....


...nooooo. Siinä tuli sitten kässäriin aikastapaljon ärräilyjä heti kertalaakista ja seutukunta oli kuorrutettu kaffejogulla :D

Uutta satsia kehiin :p
 
kahvikirahvi
Pitäisköhän hankkia ulkoinen kovalevy, hoksasin että mulla on vajaat seittämäntuhatta kuvaa olemassa. Mitäs sitten tekisin jos läppäri levähtäis :snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä