Noni! Vihdoin joku tekee mitä lupaa!Otin hänestäkin foton, mut se meni rjaukseltaan häpyttömän puoleiseksi.
Joten saatte luvan tyytyä tänpäivän kuvaan thesaunojasta.
Kuva on huono, mut mallista ei parempaankaan ole.
Vihta, Hankkijan lippis ja mä. Ei muuta.
Mulla on vielä kolme viikkoa ennenku eka lomapätkä ees alkaahuomenta :flower:
lomat on lusittu eikä hyvi muu kuin rynnätä töihin
Eiku mä pidän aina kesäloman loka-marraskuussa. Tällä alalla on kesällä ihan leppoisaa olla töissä kun Suomi nukkuu heinäkuun ja Eurooppa elokuunsulla tais se toimenkuvan muutos sotkea samalla lomat?
Helteitä ainakinHuomenta vaan. Saas nähä mitä viikko tuo tullessaan.
Kertakin riittääTuskin minäkään enää toiste.
Täällä tuli, "Hei laita Inkkareita, jooko?"Computer says no.
Heräs just ko sain läpänderin auki ja kaffet kuppiin. Laitoin musiikkia niin tää tuli ekana vaatimaan että "äiti, soita Samuli Putroa" Hyvä musiikkimaku jäbällä.
Hmh... oiskohan sitä taas hetkeksi lainelautaillut riittävästi tuolla muualla palstaa :xmas:
Pitäisi.Pitäisköhän hankkia ulkoinen kovalevy, hoksasin että mulla on vajaat seittämäntuhatta kuvaa olemassa. Mitäs sitten tekisin jos läppäri levähtäis :snotty:
Riippunee millaisen ostaa.Onks kalliitta semmoset?
Riittäiskö kuville ihan vaan muistitikku? Ei mulla mitään muutta tähdellistä oo säilöttävänä koneella.Riippunee millaisen ostaa.
Jos pääasiassa tarkoitus säilöä kuvia / videota, niin semmoinen pelkällä usbilla toimiva voisi olla ihan jees, ne on vähän pienempiä kuin nuo missä on mukana erillinen muuntaja.
50 ->