kahvikirahvi
Mua on kusetettu |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30148413:Ei oo . Vadelma on vaapukka, vattu tai vaarain.
Mua on kusetettu |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30148413:Ei oo . Vadelma on vaapukka, vattu tai vaarain.
Ei miulla .Aina välillä :saint:
Eikse kysymys kuulu, että pyöriikö se siellä?Aina välillä :saint:
:hug:Mua on kusetettu |O
Mytis alkoi jo puhuun lintistäEiks joku kompromissi olis hyvä. Jos ne olis vaikka hikkoja?
Niin onkiiei oo ku vattuja
Iltaa vaarain .Iltaa vaapukat!
Vi**u kuulostaa niin rumalta, että olen alkanutkin sanoa videlma :xmas:Vattu kuulostaa liikaa vitulta niin sanon aina vain vadelma.
NiinpäEikse kysymys kuulu, että pyöriikö se siellä?
Onhan neAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30148427::hug:
Murteet on kyllä hauskoja. Missä tuota vaarainta käytetään? Onko lännessä päin kun ei oo miulle tuttu yhtään.
Nouu! :O
Täytynee tunnustaa.oliko se sittenki pitsi joka osovaa ylimaijjen murretta?
mulla ei kännykässä nuo lainaukset pellaa huonostikkaan
Ehkä totut yökkärin väriinkin :hug:Surullisia uutisia :'( harvoin käy tällainen moka eli värjäsin valkopyykin. Laitoin koneeseen mukaan sinisen mikrokuituliinan. Ennen persikansävyiset keittiöpyyhkeet on nyt vihreitä. Ei haittaa, uusi sävy on oikein nätti. Mutta mun lemppariyökkäri meni pilalle, itkua.
Nää on onneksi meillä keskusteluja .Onhan ne
Kunnes tulee riitoja :xmas:
Öitä Myttynen :kiss:.Ei jumankekka kello on jo 1/2 kolme, pitääpä ruveta yöpuulle. Mulle lupailtiin aamupalaksi pancakeseja, kävisköhän vielä niin hyvä säkä, että ne tarjoiltas makkaran kera
Hyvää illanjatkoa pupuset :kiss: