No onko se pintakäsittelyainekokoelma jotenki viksumpiHilla on oikeesti pöljä nimitys. Kerätään hilloja. Se kuulostaa ihan kuin olis joku hillopurkkikokoelma kellarissa jemmassa.
No onko se pintakäsittelyainekokoelma jotenki viksumpiHilla on oikeesti pöljä nimitys. Kerätään hilloja. Se kuulostaa ihan kuin olis joku hillopurkkikokoelma kellarissa jemmassa.
Lempiystävä oli taannoin ollu miespuolisen kaverinsa kanssa kaupassa, ja siihen oli tullu joku äärettömän herttasen näkönen muori kehumaan että ovat kaunis pari. Lempiystävä sitten korjasi että ihan kavereita tässä vain ollaan, ja mummo oli todennu jotain että ei usko kun ovat sen näköisiä että ovat juuri olleet nussimassaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30148342:Mullon ollu tänään jämerä päivä. Ja jämerämmäksi näköjään muuttuu. Istuskelin ulkosalla kaikessa rauhassa kun mun äärimmäisen ihana naapurin mummo pyysi kahveelle. Join siinä kahveet ja sen perään piti maistaa raparperivelliäkin, Siinä syödes meinasin hotaasta kunnolla vellit jumiksiin kurkkuun, kun puhe kääntyi siinä yhtäkkiä seksiin... sain siinä sitten seksiohjeita ihan sen takia, kun näytän kuulemma sellaiselta joka tykkää siitä erityisesti niinkuin hänkin. Että tämmöstä täällä mettäkylässä.
Vaikka en voi kyllä valittaa, sainpahan nauraa kunnolla taas pitkästä aikaa
Lempiystävä oli taannoin ollu miespuolisen kaverinsa kanssa kaupassa, ja siihen oli tullu joku äärettömän herttasen näkönen muori kehumaan että ovat kaunis pari. Lempiystävä sitten korjasi että ihan kavereita tässä vain ollaan, ja mummo oli todennu jotain että ei usko kun ovat sen näköisiä että ovat juuri olleet nussimassa
Laskut on ihan perseestä... Persettä tietysti loukkaamatta...Mullakin odottaa laskupino : /
Hyvä kysymys Sovitaan että ne on marjoja jotka jääköön nimeämättä, ettei kenellekään tuu paha mieli.No onko se pintakäsittelyainekokoelma jotenki viksumpi
Eiks joku kompromissi olis hyvä. Jos ne olis vaikka hikkoja?Hyvä kysymys Sovitaan että ne on marjoja jotka jääköön nimeämättä, ettei kenellekään tuu paha mieli.
Woops, mää oon tässä lemmenloman huumassa unohtanu maksaa kaiken vastikkeesta lähtien :snotty: Eiku Misterin syyhän se onkii ku ei oo fiksannu mun läppäriin virtajohtoa!
:OLempiystävä oli taannoin ollu miespuolisen kaverinsa kanssa kaupassa, ja siihen oli tullu joku äärettömän herttasen näkönen muori kehumaan että ovat kaunis pari. Lempiystävä sitten korjasi että ihan kavereita tässä vain ollaan, ja mummo oli todennu jotain että ei usko kun ovat sen näköisiä että ovat juuri olleet nussimassa
:kiss:.ei oo ku vattuja
Noh, tuleehan sitä vettäkin joskus kuin esterin perseestäLaskut on ihan perseestä... Persettä tietysti loukkaamatta...
Kyllä mun mielestä lalla kuulostas jotenki söpömmältä :heart:Eiks joku kompromissi olis hyvä. Jos ne olis vaikka hikkoja?
No tästä oon samaa mieltäei oo ku vattuja
Onko puolukka toinen samanmoinen?no katoppa kyöpsykkää, löys semmosen josta ei voi tulla riitaa
Tästä ei kyllä voi olla muuta ku sammaa mieltä.ei oo ku vattuja
Mie olen aina kuvitellu että karhunvatut on vaapukoita?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30148370:Vadelmat on sitten muuten vaapukoita .
Ei oo . Vadelma on vaapukka, vattu tai vaarain.Mie olen aina kuvitellu että karhunvatut on vaapukoita?
Aina välillä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30148395:Onko puolukka pillussa?